JUMP Staż w Dziale Badań Marketingowych | JTI

JUMP Staż w Dziale Badań Marketingowych | JTI

jti profil

Staż w Warszawie

Firma:  JTI | Stażysta ds. Badań Marketingowych

JTI Polska jest częścią Japan Tobacco International, wiodącego międzynarodowego koncernu tytoniowego z siedzibą w Szwajcarii. Grupa zatrudnia 26 000 osób w 367 biurach, 26 fabrykach i 9 ośrodkach badawczo-rozwojowych na całym świecie. JTI sprzedaje swoje produkty w 120 krajach, a należące do niej marki znajdują się wśród najlepiej rozpoznawalnych światowych marek tytoniowych.

Numer referencyjny PL000436
Rodzaj umowy: Staż

Termin składania aplikacji 28 września 2016


Program Stażowy JUMP w JTI Polska
Weź udział w programie, który umożliwi Ci wykorzystanie Twojego potencjału w rozwiązywaniu rzeczywistych zagadnień biznesowych i dostarczy wszystkiego, czego potrzebujesz, aby kształtować swoją ścieżkę kariery.
Oferujemy trzymiesięczny staż oraz możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowej firmie. JUMP to gwarancja ciekawej, pełnej wyzwań pracy w dynamicznie rozwijającym się zespole, otwartość na świeże spojrzenie i innowacyjne pomysły oraz możliwość wykorzystania wiedzy w praktyce.
Cel stanowiska
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:
  • wspieranie Działu Strategicznego Planowania i Insightów w zarządzaniu badaniami ciągłymi oraz w prowadzeniu lokalnych i globalnych projektów badawczych
  • przygotowywanie narzędzi badawczych i aktualizację materiałów na potrzeby prowadzonych projektów
  • analizowanie wyników badań i przygotowywanie zestawień dla klientów wewnętrznych
  • wspieranie w raportowaniu badań nad handlem detalicznym
  • monitorowanie działań konkurencji w zakresie nowych produktów, opakowań oraz aktywności konsumenckich
  • współpracę z lokalnymi i globalnymi agencjami badawczymi 
Od kandydatów oczekujemy:
  • pierwszych doświadczeń w obszarze badań marketingowych i analizie danych w formie praktyk lub stażu
  • wiedzy z zakresu realizacji projektów badawczych oraz metod ilościowych
  • wysoko rozwiniętych zdolności analitycznych oraz pracy z liczbami
  • otwartości na zdobywanie nowych doświadczeń w firmie z branży FMCG
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
  • bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, zwłaszcza Excel oraz Power Point
  • podstawy wiedzy z zakresu metod ilościowych w biznesie będą dodatkowym atutem
 
 
 
{matura_kierunki}

Komentarze (0)