Chemia medyczna studia - kierunek studiów

Studia na kierunku Chemia medyczna to na pewno idealna propozycja dla wszystkich tych, którzy mają szerokie zainteresowania dotyczące nauk ścisłych. Mają interdyscyplinarny charakter i łączą wiedzę z takich dziedzin jak chemia, medycyna, biologia oraz fizyka. Kierunki kształcące wszechstronnych absolwentów zdobywają coraz większą popularność i nie ma się czemu dziwić, ponieważ zdobycie kompleksowej wiedzy daje wiele możliwości zawodowych i rozwojowych. Zatem jeśli interesujesz się naukami ścisłymi to studia na kierunku Chemia medyczna są dla Ciebie idealne!

Czego nauczysz się w ramach studiów? Na zajęciach zarówno teoretycznych, jak i praktycznych zostaną poruszone zagadnienia z zakresu matematyki, chemii, biologii, mikrobiologii oraz modelowania molekularnego. Zdobędziesz również przydatne wiadomości dotyczące farmakologii, toksykologii i chemii leków. Interdyscyplinarny charakter tych studiów sprawi, że staniesz się specjalistą w swojej dziedzinie, a wyzwania czekające na Ciebie w przyszłej pracy nie będą stanowić żadnego problemu!

Zdobyte w trakcie nauki umiejętności i kompleksowa wiedza, pozwoli Ci na podjęcie pracy w przedsiębiorstwach z branży farmaceutycznej i chemicznej. Jeżeli jesteś zainteresowany pracą naukową to stanowisko w laboratoriach badawczych czy diagnostycznych wydaje się dla Ciebie idealne. Zastanawiasz się gdzie jeszcze możesz znaleźć zatrudnienie? Jako absolwent kierunku Chemia medyczna nie powinieneś mieć trudności z podjęciem pracy w firmach chemicznych lub kosmetycznych. Zatem jeśli uważasz, że masz uzdolnienia w kierunku nauk ścisłych, jesteś dociekliwy i zależy Ci na szerokich perspektywach zawodowych to właśnie znalazłeś idealne studia dla siebie!

Wiedza, którą zdobędziesz, studiując Chemię medyczną