Astronomia – studia indywidualne

astronomia studia indywidualne

Astronomia – studia indywidualne

Twoja wiedza z zakresu astronomii jest ponadprzeciętna? Pasjonują Cię nauki ścisłe? Chcesz poszerzać swoją wiedzę pod okiem doświadczonego opiekuna? Jeśli przytaknąłeś chociaż raz, to mamy dla Ciebie interesującą propozycję kształcenia, a jest nią podjęcie nauki na indywidualnych studiach na kierunku Astronomia. Jeśli jesteś w trakcie podejmowania decyzji odnośnie dalszej edukacji, zapoznaj się koniecznie z bliższymi szczegółami!

Czego się nauczysz w ramach programu studiów? Uczęszczając na zajęcia zdobędziesz kompleksową wiedzę z zakresu astronomii, matematyki oraz fizyki. Oprócz tego poznasz budowę układów elektronicznych oraz pomiarowych, jak również nauczysz się przy pomocy narzędzi matematycznych, opisywać zjawiska astronomiczne. Co jeszcze? Jako student tego kierunku dowiesz się jak prawidłowo planować i przeprowadzać obserwacje astronomiczne oraz w jaki sposób interpretować otrzymane dane. Dodatkowo nauczysz się wykorzystywać różne oprogramowania komputerowe i systemy informatyczne w obszarze astronomii i astrofizyki.

Gdzie znajdę zatrudnienie po astronomii? Z całą pewnością to pytanie pojawiło Ci w głowie, w trakcie czytania tego opisu. Dlatego też, z chęcią podpowiemy Ci, w jakich miejscach możesz starać się o zatrudnienie. Jako absolwent kierunku Astronomia – studia indywidualne, nie powinieneś mieć trudności z podjęciem pracy w obserwatoriach astronomicznych oraz w ośrodkach astrofizycznych. Nabyte kompetencje pozwolą Ci także na znalezienie zatrudnienia w instytucjach naukowo-badawczych, jak również w firmach zajmujących się projektowaniem m.in. urządzeń nawigacyjnych. Jak sam widzisz, perspektywy zawodowe są szerokie i zróżnicowane, zatem jeśli astronomia jest Twoją pasją to nie zastanawiaj się dłużej i aplikuj na studia na kierunku Astronomia – studia indywidualne!

Wiedza, którą zdobędziesz, studiując Astronomię – studia indywidualne