ul Świeradowska 43

02-662 Warszawa

+48 22 54 35 430

e-mail: uczelnia@lazarski.edu.pl

ul Świeradowska 43

02-662 Warszawa

+48 22 54 35 430

e-mail: uczelnia@lazarski.edu.pl

  • ZARZĄDZANIE

    Rekrutacja

    stopień: (I) (II) czas trwania: 3 lata • 2 lata
    tryb: stacjonarne, niestacjonarne, online
    Pokaż więcej

    forma studiów: stacjonarne niestacjonarne online
    poziom studiów: I stopnia II stopnia I stopnia II stopnia I stopnia
    czas trwania: 3 lata 2 lata 3 lata 2 lata 3 lata
    tytuł zawodowy: licencjat magister licencjat magister licencjat

    Kierunek Zarządzanie w Uczelni Łazarskiego w Warszawie realizowany jest na Wydziale Ekonomii i Zarządzania. Założeniem kształcenia jest pozyskanie szerokiej wiedzy z zakresu istoty, prawidłowości oraz problemów funkcjonowania organizacji. Studenci uczą się w jaki sposób przekuwać pomysły w realny, odnoszący sukces biznes, jak również nowoczesnych metod i narzędzi planowania, organizowania, motywowania i kontroli zarządczej. Zarządzanie w Uczelni Łazarskiego w Warszawie to kompetencje z zakresu zarządzania projektami, znajomość branżowego języka angielskiego oraz kwalifikacje stanowiące fundament pracy na stanowiskach operacyjnych i menedżerskich.

    Studia na kierunku Zarządzanie w Uczelni Łazarskiego w Warszawie dzielą się na następujące specjalności: marketing interaktywny, E-Commerce, innowacje i przedsiębiorczość, transport, spedycja i logistyka, zarządzanie zasobami ludzkimi, zarządzanie finansami w erze cyfrowej, zarządzanie w branży gier wideo (studia I stopnia); zarządzanie projektami, zarządzanie w ochronie zdrowia, zarządzanie ochroną informacji i danych osobowych, Digital Business, zarządzanie w branży IT (studia II stopnia).

    Jakie przedmioty widnieją w programie nauczania? Na przykład: narzędzia matematyczne w biznesie, mikroekonomia, socjologia, stosowanie baz danych, podstawy rachunkowości, zarządzanie strategiczne, finanse przedsiębiorstw, zarządzanie jakością, analiza finansowa.

    A co po studiach? Absolwenci Zarządzania w Uczelni Łazarskiego w Warszawie znajdą zatrudnienie w firmach konsultingowych, bankach, instytucjach finansowych, firmach szkoleniowych, agencjach marketingowych, agencjach PR.

    WYŚWIETL WIĘCEJZwiń

    Wymagania rekrutacyjneSpecjalności

    Studia I stopnia stacjonarne

    • Marketing interaktywny
    • E-commerce
    • Innowacje i przedsiębiorczość
    • Nowoczesna logistyka i zarządzanie łańcuchem dostaw
    • Zarządzanie zasobami ludzkimi
    • Zarządzanie w branży gier wideo

    Studia II stopnia stacjonarne

    • Zarządzanie projektami
    • Digital business
    • Zarządzanie w branży it

    Studia I stopnia niestacjonarne

    • Marketing interaktywny
    • E-commerce
    • Innowacje i przedsiębiorczość
    • Nowoczesna logistyka i zarządzanie łańcuchem dostaw
    • Zarządzanie zasobami ludzkimi
    • Zarządzanie w branży gier wideo
    • Zarządzanie w sporcie

    Studia II stopnia niestacjonarne

    • Zarządzanie projektami
    • Digital business
    • Zarządzanie w branży it

    Studia I stopnia online

    • Marketing interaktywny
    • Innowacje i przedsiębiorczość

    STUDIA I STOPNIA

    Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

    STUDIA II STOPNIA

    Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

  • ZARZĄDZANIE - STUDIA ONLINE

    Rekrutacja

    stopień: (I) czas trwania: 3 lata
    tryb: online
    Pokaż więcej

    forma studiów: online
    poziom studiów: I stopnia
    czas trwania: 3 lata
    tytuł zawodowy: licencjat

    WYŚWIETL WIĘCEJZwiń

    Wymagania rekrutacyjneSpecjalności

    Studia I stopnia online

    • Marketing interaktywny
    • Innowacje i przedsiębiorczość

    STUDIA I STOPNIA

    Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

Informacje mają charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni: Uczelnia Łazarskiego w Warszawie.
Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.

Opinie (0)