WYDZIAŁ EKONOMII, FINANSÓW I ZARZĄDZANIA
WYDZIAŁ NAWIGACYJNY
BEZPIECZEŃSTWO TECHNICZNE⋮ |
stopień: (I) czas trwania: 3,5 roku
tryb: stacjonarne
Pokaż więcej
Wymagania rekrutacyjneSpecjalności
Studia I stopnia stacjonarne
STUDIA I STOPNIA
Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ
BUDOWA JACHTÓW⋮ |
stopień: (I) czas trwania: 3,5 roku
tryb: stacjonarne
Pokaż więcej
STUDIA I STOPNIA
Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ
CHŁODNICTWO I KLIMATYZACJA⋮ |
stopień: (I) czas trwania: 3,5 roku
tryb: stacjonarne
Pokaż więcej
STUDIA I STOPNIA
Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ
LOGISTYKA⋮ |
stopień: (I) (II) czas trwania: 3,5 roku • 1,5 roku
tryb: stacjonarne
Pokaż więcej
OCEANOTECHNIKA⋮ |
stopień: (I) czas trwania: 3,5 roku
tryb: stacjonarne
Pokaż więcej
Wymagania rekrutacyjneSpecjalności
Studia I stopnia stacjonarne
STUDIA I STOPNIA
Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ
TRANSPORT⋮ |
stopień: (I) (II) czas trwania: 3,5 roku • 1,5 roku
tryb: stacjonarne
Pokaż więcej
Wymagania rekrutacyjneSpecjalności
Studia I stopnia stacjonarne
Studia II stopnia stacjonarne
Informacje mają charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych
informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni:
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie .
Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.
Z oceanotechniką i budową jachtów to prawda. Jeszcze przed skończeniem studiów biorą cię do roboty (zamawiają). Na wydziale wiszą oferty pracy od razu dla absolwentów, dużo firm prywatnych zatrudnia od nas absolwentów do biur projektowych (budowa jachtów). Jachty budowane dla zagranicznych klientów, ciekawa i twórcza praca
Oceanotechnika gwarantuje pracę w zawodzie projektanta statków. Można robić w Polsce i w sumie gdzie się chce na świecie. Znajomi pracują jako inspektorzy w CHinach, projektanci w Norwegii, itd. Kasa dobra, tyle że trzeba trochę pocisnąć zadań z wytrzymałości i termy. Reszta idzie lekko. Atmosfera na luzie. Polecam.