ADMINISTRACJA SEKTORA PUBLICZNEGO

ADMINISTRACJA SEKTORA PUBLICZNEGO

Administracja sektora publicznego studia - specjalność / ścieżka kształcenia

Administracja sektora publicznego to propozycja kształcenia, która wprowadza zainteresowanych w obszar zagadnień dotyczących zasad funkcjonowania podmiotów własności państwowej, samorządowej i mieszanej, których działania mają na celu zapewnienie obywatelom bezpieczeństwa, edukacji, opieki zdrowotnej i wsparcia socjalnego. Studia posiadają wymiar interdyscyplinarny, ponieważ oprócz wiadomości z obszaru nauk prawnych, ekonomicznych i społecznych można zapoznać się z prawem podatkowym, rachunkowością czy zasadami zarządzania projektami unijnymi.

W toku kształcenia studenci zaznajamiają się między innymi z: prawem konstytucyjnym, prawem administracyjnym, finansami publicznymi i prawem finansowym, ustrojem samorządu terytorialnego czy prawem pracy. Oprócz tego poruszają się po zagadnieniach: finansów samorządowych, administracji ochrony środowiska, polityki społecznej, prawa podatkowego, gospodarowania nieruchomościami i kształtowania ładu przestrzennego czy procedur budżetowych.

Absolwenci omawianej ścieżki kształcenia wyróżniają się wiedzą, umiejętnościami oraz kompetencjami społecznymi, dzięki którym mogą wykonywać obowiązki zawodowe w organach państwa, organach samorządu terytorialnego i administracji podmiotów gospodarczych.

 

Uczelnie, gdzie ADMINISTRACJA SEKTORA PUBLICZNEGO jako specjalność / ścieżka kształcenia

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Poziom studiów
Forma studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Uniwersytet Wrocławski

Uniwersytet Wrocławski

Komentarze (0)