Praca Marketing Analyst Warszawa, mazowieckie

Praca Marketing Analyst Warszawa, mazowieckie

JTI profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy ponad 2 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych ludzi, zostały wyróżnione na rynku: w roku 2010 po raz pierwszy zawitaliśmy do grona Top Employers Polska, a w 2020 roku po raz drugi z rzędu zajęliśmy w tym rankingu 1. miejsce.

Firma: JTI | Marketing Analyst

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Monthly and quarterly updates analysis Share of Market/Source of Business and competitor performance
  • Quarterly Latest Estimated updates
  • Highlight the significant changes/deviations
  • Support standardized market modeling according to the template
  • Support Active Server Page/Application Service Provider introduction process according to the standardized template as a starting point
  • Assist in the development of Annual and Strategic Plan/Strategic and Commercial Plan/Business review presentation and providing data delivery for presentation and reporting purposed
  • Maintain and manage monthly market performance reporting according to set standards
  • Translate data into insights which drive JTI’s Brand, Trade and Portfolio Strategy
  • Collect and distribute management information based on market, distribution, brand and consumer data within organization
  • Support the One Data activities in extracting and analyzing the data and in insight generation

Wymagania

  • You have a Bachelor/University Degree in Economics, Science, Statistic, Mathematics or Finance
  • At least 2 years of experience in FMCG with strong focus on analytics, economics and marketing
  • Fluent English (written and spoken), local language of markets assigned is a plus
  • Proficient MS Office skills: Advanced Excel, Advanced Charting, Advanced Pivot Tables and BI tools User

Oferujemy

  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan
  • Ambitious goal to set up new Global Business Center Complex environment of working with multiple stakeholders
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them
  • Flexible working conditions
  • Modern office in a convenient location

Komentarze (0)