Praca Marketing Analyst Warszawa, mazowieckie

Praca Marketing Analyst Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Marketing Analyst

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Monthly and quarterly updates analysis Share of Market/Source of Business and competitor performance
  • Quarterly Latest Estimated updates
  • Highlight the significant changes/deviations
  • Support standardized market modeling according to the template
  • Support Active Server Page/Application Service Provider introduction process according to the standardized template as a starting point
  • Assist in the development of Annual and Strategic Plan/Strategic and Commercial Plan/Business review presentation and providing data delivery for presentation and reporting purposed
  • Maintain and manage monthly market performance reporting according to set standards
  • Translate data into insights which drive JTI’s Brand, Trade and Portfolio Strategy
  • Collect and distribute management information based on market, distribution, brand and consumer data within organization
  • Support the One Data activities in extracting and analyzing the data and in insight generation

Wymagania

  • You have a Bachelor/University Degree in Economics, Science, Statistic, Mathematics or Finance
  • At least 2 years of experience in FMCG with strong focus on analytics, economics and marketing
  • Fluent English (written and spoken), local language of markets assigned is a plus
  • Proficient MS Office skills: Advanced Excel, Advanced Charting, Advanced Pivot Tables and BI tools User

Oferujemy

  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan
  • Ambitious goal to set up new Global Business Center Complex environment of working with multiple stakeholders
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them
  • Flexible working conditions
  • Modern office in a convenient location

Komentarze (0)