Praca HR Administration Junior Specialist with Portuguese/German/Russian Warszawa, mazowieckie

Praca HR Administration Junior Specialist with Portuguese/German/Russian Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | HR Administration Junior Specialist with Portuguese/German/Russian

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • HR administration for EMEA region
  • Preparing necessary documents for employees, i.e. new hires package, employment contracts, work certificates, appendix etc.
  • Entering and maintaining correctness of employee records (SAP) – employee data, changes in employment conditions, absences, additional information, etc.
  • Maintaining employee documents (personal files)
  • Verification of validity of employee documents (expiry dates of contacts and other documents)
  • Supports ad hoc projects and task as needed
  • Close working relationship with HR BP from the region 

Wymagania

  • Fluent written and spoken English and Portuguese or German or Russian
  • Ability to generate a high importance of correctness and urgency
  • Systematic and efficient time management
  • Ability to independently handle tasks and assignments
  • Effective communications skills
  • Proficiency in MS Office applications
  • Experience in HRIS applications is a plus 

Oferujemy

  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan
  • Ambitious goal to set up new Global Business Center
  • Complex environment of working with multiple stakeholders, professional support and possibility to share knowledge and best practices
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them
  • Dynamic and innovative spirit with a constant quest to do things better
  • Flexible working conditions
  • Modern office in a convenient location

Komentarze (0)