Praca Talent Screener with French, Russian, Ukrainian Warszawa, mazowieckie

Praca Talent Screener with French, Russian, Ukrainian Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy ponad 2 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych ludzi, zostały wyróżnione na rynku: w roku 2010 po raz pierwszy zawitaliśmy do grona Top Employers Polska, a w 2020 roku po raz drugi z rzędu zajęliśmy w tym rankingu 1. miejsce.

Firma: JTI Polska | Talent Screener with French, Russian, Ukrainian

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Engagement and screening of active applicants
  • Ongoing engagement with quality candidates who may not have been selected for current vacancies but may well be a fit for future demands/vacancies
  • Publishing roles to most applicable channels, managing the manual job postings, tracking the stats and posting budget
  • Screening “inbound” and internal applicants to the requisition
  • Connecting with and screening employee referrals
  • Conducting phone interviews with the pre-screened candidates to identify the further match to the role’s requirements
  • Generating the short list for the Talent Advisor interviews

Wymagania

  • Have an University Degree
  • At least 1 year of relevant experience, preferably within recruitment for Shared Service environment. Agency experience is an added value
  • Experience in Customer Service or Sales is an asset
  • Fluent English (written and spoken), any other language is an asset
  • Knowledge and understanding of HR Processes, in particular Talent Attraction/Acquisition
  • Knowledge of the recruitment lifecycle and experience with an Applicant Tracking System preferred
  • Sufficient MS Office skills

Oferujemy

  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan
  • Ambitious goal to set up new Global Business Center Complex environment of working with multiple stakeholders
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them
  • Flexible working conditions
  • Modern office in a convenient location

Komentarze (0)