DYSTRYBUCJA I SPRZEDAŻ NA RYNKACH KRAJOWYCH I MIĘDZYNARODOWYCH

DYSTRYBUCJA I SPRZEDAŻ NA RYNKACH KRAJOWYCH I MIĘDZYNARODOWYCH

Dystrybucja i sprzedaż na rynkach krajowych i międzynarodowych studia - specjalność / ścieżka kształcenia

Dystrybucja i sprzedaż na rynkach krajowych i międzynarodowych to propozycja kształcenia, która oferuje pozyskanie wiedzy i umiejętności w obszarze funkcjonowania i organizacji handlu, dystrybucji, nowoczesnych narzędzi marketingowych oraz technologii wspomagających sprzedaż, negocjacji, strategii obsługi klienta czy też przygotowywania i realizacji strategii i planów sprzedażowych.

Co znajduje się w programie nauczania? Program omawianej ścieżki kształcenia charakteryzuje się tym, że złożony jest z licznych zagadnień. W gronie realizowanych przedmiotów znajdują się między innymi: dystrybucja i ekonomika handlu, negocjacje i techniki sprzedaży, omnichannel marketing i handel elektroniczny, obsługa klienta, strategie i plany sprzedażowe, technika i organizacja handlu.

Co po studiach? Na absolwentów ścieżki kształcenia o nazwie Dystrybucja i sprzedaż na rynkach krajowych i międzynarodowych czeka szeroki wybór stanowisk z różnych branż, takich jak: analityk sprzedaży, lider zespołu w dziale obsługi klienta, specjalista do spraw sprzedaży eksportowej, specjalista do spraw wsparcia sprzedaży, doradca klienta indywidualnego czy korporacyjnego, e-commerce menedżer, lider zespołu w dziale obsługi klienta, kierownik oddziału sprzedaży czy dyrektor regionu sprzedaży.

 

Uczelnie, gdzie DYSTRYBUCJA I SPRZEDAŻ NA RYNKACH KRAJOWYCH I MIĘDZYNARODOWYCH jako specjalność / ścieżka kształcenia

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Poziom studiów
Forma studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

Ekonomia stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne

Komentarze (0)