Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.
W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.
Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.
Miejsce: Warszawa, mazowieckie
Opis stanowiska
Main areas of responsibility:
Ensure efficient delivery of Compensation and Benefits related administration services to all stakeholders (entities, regions, HQ, employees) in line with agreed Service Level
Agreements
Compensation administration:
Annual Salary Review: cycles setup and coordination
Short-term incentives administration (both Corporate and Local) in compensation platform, SAP HR and Local payroll systems
Compensation administration:
Annual Salary Review: cycles setup and coordination
Short-term incentives administration (both Corporate and Local) in compensation platform, SAP HR and Local payroll systems
Benefits administration:
Manage eligible employee enrolment into various corporate/local Benefit Plans
Ensure all enrollments/changes are compliant with the relevant countries and their legislation
Act as single point of contact for compensation and benefits data/info of the countries/entities in scope to all the JTI stakeholders (People and Culture Leads, Local/Corporate Agile Pools, Global Rewards Corporate team, External providers) to support decision making, maintain employees data, generate reports from SAP HR and other corporate and local systems for ad hoc requests
Address employee Compensation and Benefits related queries (benefit plans eligibility and enrolment/changes/cancellations; preparing compensation/insurance attestations, etc.), acting as internal Rewards advisor to employees.
Operations:
Shape, document, update and improve local Service Operating Procedures related to Rewards where necessary, in order to achieve consistent and efficient core services delivery
Identify opportunities to improve all in scope local C&B processes and activities - via process elimination, standardization, simplification and automation.
Actively participate in corporate/local projects, identify system gaps
Wymagania
If you are an eager learner, open to others, you like working in past paced environment, you like shaping your work and accelerate your career- this is the right place for you to be.
Join us if you enjoy working with HR systems and processes and help us building the best GBS in Warsaw.
Oferujemy