Praca HR Administration Specialist with Spanish Warszawa, mazowieckie

Praca HR Administration Specialist with Spanish Warszawa, mazowieckie

JTI profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy ponad 2 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych ludzi, zostały wyróżnione na rynku: w roku 2010 po raz pierwszy zawitaliśmy do grona Top Employers Polska, a w 2020 roku po raz drugi z rzędu zajęliśmy w tym rankingu 1. miejsce.

Firma: JTI | HR Administration Specialist with Spanish

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • HR administration for EMEA and Brazilian region
  • Preparing necessary documents for employees, i.e. new hires package, employment contracts, work certificates, appendix etc.
  • Entering and maintaining correctness of employee records (SAP) – employee data, changes in employment conditions, absences, additional information, etc.
  • Maintaining employee documents (personal files)
  • Verification of validity of employee documents (expiry dates of contacts and other documents)
  • Supports ad hoc projects and task as needed
  • Close working relationship with HR BP from the region 

Wymagania

  • Experience in a multinational organization on a similar role
  • Experience in HRIS applications is strongly preferred
  • Experience in business processes’ transition would be your asset
  • Strong Customer Service Mindset. Understanding cross-cultural sensitivity
  • Ability to generate a high importance of correctness and urgency
  • Systematic and efficient time management, used to work for a deadline
  • Ability to independently handle tasks and assignments
  • Effective communications skills
  • Fluent written and spoken English and Spanish
  • Proficiency in MS Office applications
  • Comprehensive knowledge of labor law and related regulation preferred

Oferujemy

  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan
  • Ambitious goal to set up new Global Business Center
  • Complex environment of working with multiple stakeholders, professional support and possibility to share knowledge and best practices
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them
  • Dynamic and innovative spirit with a constant quest to do things better
  • Flexible working conditions
  • Modern office in a convenient location 

Komentarze (0)