Praca Talent Screener with Romanian Warszawa, mazowieckie

Praca Talent Screener with Romanian Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Talent Screener with Romanian

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Engagement and screening of active applicants
  • Ongoing engagement with quality candidates who may not have been selected for current vacancies but may well be a fit for future demands/vacancies
  • Publishing roles to most applicable channels, managing the manual job postings, tracking the stats and posting budget
  • Screening “inbound” and internal applicants to the requisition
  • Connecting with and screening employee referrals
  • Conducting phone interviews with the pre-screened candidates to identify the further match to the role’s requirements
  • Generating the short list for the Talent Advisor interviews

Wymagania

  • Have an University Degree
  • At least 1 year of relevant experience, preferably within recruitment for Shared Service environment. Agency experience is an added value
  • Experience in Customer Service or Sales is an asset
  • Fluent English (written and spoken), any other language is an asset
  • Knowledge and understanding of HR Processes, in particular Talent Attraction/Acquisition
  • Knowledge of the recruitment lifecycle and experience with an Applicant Tracking System preferred
  • Sufficient MS Office skills

Oferujemy

  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan
  • Ambitious goal to set up new Global Business Center Complex environment of working with multiple stakeholders
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them
  • Flexible working conditions
  • Modern office in a convenient location

Komentarze (0)