Praca Kierownik ds. Badań Marketingowych Warszawa, mazowieckie

Praca Kierownik ds. Badań Marketingowych Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy ponad 2 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych ludzi, zostały wyróżnione na rynku: w roku 2010 po raz pierwszy zawitaliśmy do grona Top Employers Polska, a w 2020 roku po raz drugi z rzędu zajęliśmy w tym rankingu 1. miejsce.

Firma: JTI Polska | Kierownik ds. Badań Marketingowych

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Zarządzanie badaniami marketingowymi dla JTI Polska (badania ciągłe oraz ad hoc)
  • Kontakt z agencjami badawczymi (konsultacje metod i narzędzi badawczych, nadzór nad realizacją i  raportem z wynikami badania)
  • Współpracę wewnątrz organizacji na poziomie lokalnym oraz współpracę z HQ (diagnoza potrzeb badawczych, proponowanie odpowiednich metod i technik badawczych, analiza oraz prezentacja wyników)
  • Przygotowywanie rekomendacji oraz insightów biznesowych
  • Przygotowywanie prezentacji biznesowych, cyklicznych raportów z wynikami rynkowymi JTI
  • Monitorowanie trendów rynkowych i konsumenckich, kumulacja oraz dzielenie się wiedzą wewnątrz organizacji
  • Kontrolę przydzielonego budżetu

Wymagania

  • Masz 4 lata doświadczenia w zespołach badań marketingowych
  • Posiadasz zdolności analityczne (umiejętność analitycznego myślenia oraz wyciągania wniosków)
  • Umiesz podejmować inicjatywę i jesteś samodzielny
  • Jesteś dokładny, rzetelny i terminowy
  • Posiadasz bardzo dobrą organizację czasu pracy
  • Posiadasz zdolności komunikacyjne i umiejętności pracy w grupie
  • Masz wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: socjologia, ekonomia, zarządzanie i marketing

Oferujemy

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony na około 18 mcy od pierwszego dnia
  • profesjonalne, wysoko oceniane przez pracowników wdrożenie: wiemy jak zadbać o dobry start 
  • indywidualne podejście do Twojego planu rozwoju, m.in. udział w certyfikowanych szkoleniach prowadzonych przez zewnętrznych i wewnętrznych trenerów 
  • pełne wsparcie w realizacji celów: zapewniamy pracę z rozpoznawalnymi w Polsce i na świecie markami, nowoczesne materiały marketingowe i programy sprzedażowe 
  • pracę wśród ludzi z różnych zespołów, którzy lubią ze sobą współpracować i spędzać czas

Komentarze (0)