Praca Specjalista/ka ds. Rozwoju Materiałów Wspierających Sprzedaż Warszawa, mazowieckie

Praca Specjalista/ka ds. Rozwoju Materiałów Wspierających Sprzedaż Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy ponad 2 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych ludzi, zostały wyróżnione na rynku: w roku 2010 po raz pierwszy zawitaliśmy do grona Top Employers Polska, a w 2020 roku po raz drugi z rzędu zajęliśmy w tym rankingu 1. miejsce.

Firma: JTI Polska | Specjalista/ka ds. Rozwoju Materiałów Wspierających Sprzedaż

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • samodzielnym planowaniem i prowadzeniem projektów związanych z kreacją materiałów ekspozycyjnych
  • współpraca z dostawcami zewnętrznymi produkującymi rozwiązania ekspozycyjne służące realizacji celów sprzedażowych firmy – przygotowywanie przetargów
  • poszukiwaniem niestandardowych możliwości zwiększenia sprzedaży firmy poprzez kreację materiałów marketingowych dedykowanych do punktów sprzedaży
  • dbaniem o realizację standardów ekspozycyjnych firmy i o prawidłowe wystawienie produktów firmy
  • w sklepach handlu Tradycyjnego, Nowoczesnego, Hurtowego
  • współpracą z działami wewnętrznymi firmy (sprzedaży, analiz biznesowych, prawnym oraz zakupów)
  • przygotowaniem prezentacji dla działu sprzedaży oraz prezentowaniem rozwiązań merchandisingowych na wewnętrznych spotkaniach firmy

Wymagania

  • posiadasz minimum 2letnie doświadczenie w dziale Marketingu
  • posiadasz wykształcenie wyższe (preferowane studia techniczne lub związane z marketingiem)
  • znasz język angielski w stopniu pozwalającym na płynną komunikację biznesową (B2/C1)
  • posiadasz umiejętność zarządzania projektami  i jesteś zorientowany na cel
  • jesteś asertywny i konsekwentny w kontaktach z dostawcami,
  • bardzo dobrze znasz MS Excel i PowerPoint oraz inne aplikacje z pakietu MS Office
  • cechuje Cię dokładność i zaangażowanie w działaniu, samodzielność i umiejętność określania priorytetów
  • szybko się uczysz, potrafisz wyciągać wnioski i łączyć fakty
  • jesteś osobą kreatywną i wykorzystujesz to aby wprowadzać zmiany i ulepszenia w środowisku biznesowym
  • masz umiejętności komunikacyjne, oraz umiesz pracować w zespole

Oferujemy

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę od pierwszego dnia i bogaty pakiet benefitów
  • profesjonalne wsparcie szkoleniowe w okresie wdrożenia
  • indywidualne podejście do Twojego planu rozwoju, m.in. udział w certyfikowanych szkoleniach prowadzonych przez zewnętrznych i wewnętrznych trenerów
  • elastyczny czas pracy oraz możliwość pracy zdalnej
  • pracę w języku angielskim, w tym wymianę doświadczeń z kolegami i koleżanki spoza Polski
  • możliwość rozwoju w ciekawych i odpowiedzialnych projektach
  • pracę w otwartej atmosferze: w kolorowym biurze w zgranym zespole ludzi, którzy się lubią, świętują wspólnie piątek trzynastego oraz inne nietypowe okazje

Komentarze (0)