Praca Global Category Manager - Card & Payment T&E Warszawa, mazowieckie

Praca Global Category Manager - Card & Payment T&E Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy ponad 2 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych ludzi, zostały wyróżnione na rynku: w roku 2010 po raz pierwszy zawitaliśmy do grona Top Employers Polska, a w 2020 roku po raz drugi z rzędu zajęliśmy w tym rankingu 1. miejsce.

Firma: JTI Polska | Global Category Manager - Card & Payment T&E

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

Procurement Strategy:

  • Ensuring effective supplier relationship management throughout the supply chain and sustainability of supply
  • Defining Global category strategies/guidelines and coordinating strategic sourcing activities for set category
  • Work in close collaboration with Regional/Local Procurement Leads to create and manage cross functional suppliers’ lists
  • Managing procurement operations when required for their respective category/ key stakeholders

Suppliers’ Management:

  • Supporting Category Lead in identifying and managing Global suppliers’ pool and developing SRM for selected category
  • Negotiating high value contracts and ensuring optimum, sustainable supply conditions
  • Running projects that will add value to both Procurement and business functions

KPIs and Targets:

  • Ensuring appropriate Demand Management process is in place when required
  • Achieving set Procurement negotiation targets and KPIs
  • Leading and/or supporting supplier bidding processes in close cooperation with respective business partners
  • Ensuring strategy implementations ad monitoring performance and potential deviation

Business Partnership:

  • Ensuring business connectivity for set category and scope
  • Focusing on demonstrating value of Business Partnership, by developing a customer-oriented approach
  • Aligning strategy with key business partners and ensuring it meets Business’ priorities
  • Establishing alignment and effective communication among procurement, organization, business partners and suppliers

Market Intelligence:

  • Providing and sharing Category intelligence, identifying trends and opportunities
  • Conducting risk assessment of supply, building contingency plans, finding alternative ideas, solutions in securing best conditions for the company (extensive market research, proactive sourcing of innovative suppliers)

Wymagania

  • Have an University Degree
  • Minimum 3 years of experience in similar environment in a multinational company
  • Strong Global Corporate Card background and market knowledge
  • Fluency in English (business language), other language is an asset
  • Strategic thinking
  • Effective negotiations skills
  • Great communication and interpersonal skills
  • Leadership mindset

Oferujemy

  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan
  • Ambitious goal to set up new Global Business Center Complex environment of working with multiple stakeholders
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them
  • Flexible working conditions
  • Modern office in a convenient location

Komentarze (0)