Philips to globalna firma skoncentrowana na poprawie życia ludzkiego poprzez wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie technologii medycznych i zdrowego stylu życia. Dzięki zaawansowanym technologiom oraz wieloletniemu doświadczeniu klinicznemu i konsumenckiemu, Philips oferuje zintegrowane rozwiązania umożliwiające osiąganie lepszych wyników w medycynie. Jesteśmy dumni, że każdego dnia możemy wspierać pacjentów w profilaktyce, szybszej i trafniejszej diagnozie, mniej inwazyjnym leczeniu, a także w poprawie jakości życia.
Miejsce: Łódź, łódzkie
Opis stanowiska
In this role:
We welcome you to a challenging, innovative environment with great opportunities for you to explore. We are looking for a motivated professional who would like to join our Procurement Centre of Excellence in Łódź.
The Supplier Lifecycle Management (SLM) Team is the gatekeeper and administrator for the processes related to master data management of Philips vendors. It ensures that the entire process runs smoothly and timely, and if there are problems that arise in the process, they facilitate the resolution of those issues.
Your responsibilities:
Wymagania
Oferujemy
In return, we offer you a unique combination of a critical and challenging role and a creative and empowering office environment. You will be actively encouraged to make improvements, establish best in class service, and have a direct impact on the success of Philips on a daily basis.
In particular: