Staże Staż w Dziale Aktywacji Konsumenckich Warszawa, mazowieckie

Staże Staż w Dziale Aktywacji Konsumenckich Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy ponad 2 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych ludzi, zostały wyróżnione na rynku: w roku 2010 po raz pierwszy zawitaliśmy do grona Top Employers Polska, a w 2020 roku po raz drugi z rzędu zajęliśmy w tym rankingu 1. miejsce.

Firma: JTI Polska | Staż w Dziale Aktywacji Konsumenckich

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

•    wspieraniem Consumer Activation Managera w realizacji projektów, budżetowaniu i codziennych działaniach operacyjnych
•    śledzeniem i analizą trendów w komunikacji i aktywacji konsumenckiej, wyciąganiem wniosków oraz przygotowywaniem rekomendacji nowych rozwiązań
•    przygotowywaniem aktywacji konsumenckich 1-2-1 w kanale tradycyjnym oraz HoReCa & Events (m.in. pisaniem briefów, koordynowaniem prac zewnętrznych agencji kreatywnych, rozliczaniem i dystrybuowaniem w teren, monitorowaniem przebiegu akcji i przygotowywaniem podsumowań bazujących na raportach)
•    współpracą z krajowymi i zagranicznymi dostawcami materiałów ekspozycyjnych i gadżetów, agencjami kreatywnymi/webowymi/interaktywnymi, stylistami, drukarniami
•    przygotowywaniem aktywacji online, w tym tworzeniem przy współpracy z agencją niepublicznych konkursów konsumenckich (m.in. regulamin, design www, przygotowywanie kampanii mailingowej, zakup nagród, rozliczenie akcji)
•    przygotowywaniem prezentacji i cyklicznych raportów związanych z prowadzonymi projektami (m.in. aktywacją konsumencką i komunikacją marek)

Wymagania

 

•    posiadasz pierwsze doświadczenia w pracy nad projektami, znasz aktualne trendy i zainteresowania konsumentów, wiesz gdzie warto bywać i które lokale/miejsca/inicjatywy są popularne
•    cechujesz się kreatywnością, komunikatywnością, zaangażowaniem, asertywnością oraz dobrą organizacją pracy
•    jesteś otwarty/-ta na feedback i sam/-a chętnie się nim dzielisz
•    bardzo dobrze znasz programy z pakietu MS Office (MS Excel oraz PowerPoint)
•    możesz pracować w wymiarze minimum 30h tygodniowo
•    znasz język angielski w stopniu pozwalającym na płynną komunikację biznesową
•    znasz system SAP - co będzie Twoim dodatkowym atutem

Oferujemy

•    płatny staż od początku listopada (6/12 miesięcy) 
•    przede wszystkim konkrety: już podczas rozmowy kwalifikacyjnej poznasz swojego przyszłego przełożonego, który opowie Ci, czym dokładnie będziesz się zajmował/-a podczas stażu i z kim będziesz pracować
•    elastyczny czas pracy 
•    pracę w otwartej atmosferze: w kolorowym biurze w zgranym zespole ludzi, którzy się lubią, świętują wspólnie piątek trzynastego oraz inne nietypowe okazje 
•    możliwość rozwoju w ciekawych i odpowiedzialnych projektach 

Komentarze (0)