Staże Staż w Dziale Marketingu Strategicznego Warszawa, mazowieckie

Staże Staż w Dziale Marketingu Strategicznego Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy ponad 2 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych ludzi, zostały wyróżnione na rynku: w roku 2010 po raz pierwszy zawitaliśmy do grona Top Employers Polska, a w 2020 roku po raz drugi z rzędu zajęliśmy w tym rankingu 1. miejsce.

Firma: JTI Polska | Staż w Dziale Marketingu Strategicznego

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • wsparciem w projektach brandowych i tworzeniu procesów związanych z rozwojem portfolio w kategorii produktów nowatorskich
  • monitorowaniem oraz usprawnieniem procesów związanych z obsługą konsumencką dla produktów nowatorskich
  • obsługą zgłoszeń/reklamacji konsumenckich, kontrolą pracy agencji oraz przygotowywaniem raportów reklamacyjnych
  • analizą działań poszczególnych marek i trendów na rynku produktów innowacyjnych oraz przygotowywaniem rekomendacji na bazie wyciągniętych wniosków 
  • przygotowywaniem prezentacji i raportów związanych z realizowanymi projektami brandowymi
  • współpracą z krajowymi i zagranicznymi agencjami kreatywnymi
  • wsparciem managera w zarządzaniu budżetem oraz procesowaniu zamówień zakupowych

Wymagania

  • posiadasz pierwsze doświadczenia w pracy nad projektami i śledzisz trendy panujące w marketingu i social mediach
  • cechujesz się kreatywnością, komunikatywnością, zaangażowaniem oraz dokładnością wychodzisz z inicjatywą i dobrze organizujesz swój czas pracy
  • możesz pracować w wymiarze minimum 30h tygodniowo
  • dobrze znasz programy z pakietu MS Office (PowerPoint, Word, Excel)
  • znasz język angielski w stopniu pozwalającym na płynną komunikację w międzynarodowym środowisku
  • jesteś otwarty/-ta na feedback i sam/-a chętnie się nim dzielisz
  • myślisz analitycznie, potrafisz wyciągać wnioski i dawać rekomendacje

Oferujemy

  • płatny staż od początku listopada (6/12 miesięcy) 
  • przede wszystkim konkrety: już podczas rozmowy kwalifikacyjnej poznasz swojego przyszłego przełożonego, który opowie Ci, czym dokładnie będziesz się zajmował/-a podczas stażu i z kim będziesz pracować
  • elastyczny czas pracy 
  • pracę w otwartej atmosferze: w kolorowym biurze w zgranym zespole ludzi, którzy się lubią, świętują wspólnie piątek trzynastego oraz inne nietypowe okazje 
  • możliwość rozwoju w ciekawych i odpowiedzialnych projektach 

Komentarze (0)