Praca Talent Advisor with Serbian Warszawa, mazowieckie

Praca Talent Advisor with Serbian Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Talent Advisor with Serbian

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Working closely with Hiring Managers and entity P&C Business Partners
  • Identifying the requirements for an open and future positions and developing scenarios for various roles
  • Ownership of the end to end process for each assigned vacancy under management
  • Providing each Hiring Manager with guidance and insights
  • Collaborating with assigned Sourcing Specialist or Screening Specialist (creating high quality list of candidates, obtaining feedback)
  • Engagement of specialist staffing agencies where appropriate
  • Providing required offer details to HR Administration

Wymagania

  • Have an University Degree
  • At least 2 years of relevant experience, preferably with recruitment experience in a Shared Services environment
  • Agency experience is an added value
  • Experience working with international clients and candidates would be extremely beneficial
  • Fluent English and Serbian (written and spoken), preferably C1
  • Strong knowledge of the Talent Attraction/Acquisition
  • Mastery of the recruitment lifecycle: interviewing and fine management skills
  • Experience with an Applicant Tracking System preferred
  • Assessment tools and techniques experience would be a plus
  • Good MS Office skills

Oferujemy

  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan
  • Ambitious goal to set up new Global Business Center Complex environment of working with multiple stakeholders
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them
  • Flexible working conditions
  • Modern office in a convenient location

Komentarze (0)