Praca Performance and Service Manager Warszawa, mazowieckie

Praca Performance and Service Manager Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy ponad 2 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych ludzi, zostały wyróżnione na rynku: w roku 2010 po raz pierwszy zawitaliśmy do grona Top Employers Polska, a w 2020 roku po raz drugi z rzędu zajęliśmy w tym rankingu 1. miejsce.

Firma: JTI Polska | Performance and Service Manager

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Together with GBS operations and functions developing and implementing performance measurement system for operational, process, and executive KPIs
  • Implementation and owning reporting tools: dashboards, governance, and review process with markets and functions
  • Maintaining and developing service framework design (including escalations and complaints process) and implementation
  • Develop and update the service catalog to ensure that all the requirements are properly and optimally reflected in the system
  • Tracking customer feedback and proposing actions related to customer experience improvement for all internal and external consumers of GBS services
  • Reviewing and recommending improvements to existing business processes and services
  • Suggesting new techniques and technologies meet or exceed business goals
  • Identifying skill gaps and providing appropriate training to resources
  • Supporting scope extension and onboard new services to the GBS during steady-state (beyond 2022)
  • Defining templates and quality standards for service descriptions, service portal, approval authority matrices, metrics/KPIs, service levels
  • Working closely with the IT department to implement tools related to performance and service management

Wymagania

  • Have a University Degree (Bachelor or Master)
  • 4+ years in a multinational company with some experience with performance management/transformation/major project management. GBS experience is a plus
  • Proficient English (written and spoken), Local Language (optional)
  • Deep experience with performance measurement methods and tools, scorecards, and volumetric
  • Direct experience launching and steering a global transformation program
  • “Generalist” understanding of processes in transactional areas in Finance and Accounting, HR, Transportation and Logistics, Procurement and IT, preferably with deep expertise in one or two areas
  • Strong interpersonal skills for interacting with clients and upper management and knowledge about customer experience measurement and improvement
  • Good communication skills for communicating with support personnel and management with the ability to drive major change of way of working across the company
  • Strong analytical and problem-solving skills
  • Operational understanding of GBS delivery and company ways of working

Oferujemy

  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan
  • The ambitious goal to set up a new Global Business Center Complex environment of working with multiple stakeholders
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals, and independence in achieving them
  • Flexible working conditions
  • Modern office in a convenient location

Komentarze (0)