Praca Succession Planning Manager Warszawa, mazowieckie

Praca Succession Planning Manager Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Succession Planning Manager

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Coordinate succession plans for senior key positions:
  • Facilitate successor reviews and appointments to the desired succession pool
  • Further to talent reviews, record and track future moves, vacant roles, successors shortlists, etc.) and send to the HRBPs the follow-up actions to be taken
  • Update agreed plans on individual position / employees level
  • Measure these plans efficiency and suggest process improvement where necessary
  • Shortlist successors based on confirmed appointment plans
  • Facilitate Key Roles maintenance, following business priorities changes :
  • Initiate and facilitate regular review as per agreed processes
  • Ensure global approach and alignment between functions / regions
  • Ensure the key role list is up to date
  • Align Succession Planning with Employee Development
  • Link future actions with Learning & Development team
  • Facilitate identification and planning of right development solution for global successors 
  • Align Succession Planning with Global Mobility Programs:
  • Select and recommend right Global Mobility Programs for people movement
  • Prepare materials for regular Global Mobility reviews and facilitate these meetings  
  • Talent Management Projects:
  • Participate in the elaboration of various projects (eg. Fast Track career Paths, Development of Female Top Talents, etc.)
  • Maintain the implemented processes

Wymagania

  • University degree in HR or Marketing
  • 3+ years’ experience in Talent Management area, in-depth knowledge about Succession Management process and Global Mobility practices, proven experience in Project Management and PowerPoint presentation.
  • Fluent English is a must; Other languages are an asset; 
  • Profound knowledge of SAP HR & Success Factors, Power Point and Excel, experienced in data analysis solutions. Good communication and facilitation skills.

Oferujemy

  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan
  • Ambitious goal to set up new Global Business Center Complex environment of working with multiple stakeholders
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them
  • Flexible working conditions
  • Modern office in a convenient location

Komentarze (0)