Praca Marketing Data Analyst Warszawa, mazowieckie

Praca Marketing Data Analyst Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Marketing Data Analyst

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Maintain and manage market performance reporting according to set standards:
  • Monthly and quarterly updates analysis Share of Market / Source of Business / Competitor performance / Brand performance, etc.
  • Collect and distribute management information based on market, distribution, brand and consumer data within organization
  • Prepare data for further insights generation to drive JTI’s Brand, Trade and Portfolio Strategy:
  • Support the One Data activities in extracting and analyzing the data
  • Highlight the significant changes/deviations
  • Support standardization and optimization of the reports related to market activities, market modeling, etc.
  • Assist in the development of Annual and Strategic Plan/Strategic and Commercial Plan/Business via providing data delivery for presentation

Wymagania

  • You have a Bachelor/University Degree in Marketing, Economics or Finance
  • Proficient MS Office skills: Advanced Excel, Advanced Charting, Advanced Pivot Tables and BI tools User
  • 2 years of experience in FMCG with strong focus on analytics, economics and marketing is a plus.
  • Fluent English (written and spoken), local language of markets assigned is a plus

Oferujemy

  • Ambitious goal to set up new Global Business Center Complex environment of working with multiple stakeholders in leading FMCG company
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally
  • Flexible working conditions
  • Modern office in a convenient location
  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan

Komentarze (0)