Praca GBS Process Analyst Manager (Marketing & Sales) [Online Recruitment] Warszawa, mazowieckie

Praca GBS Process Analyst Manager (Marketing & Sales) [Online Recruitment] Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | GBS Process Analyst Manager (Marketing & Sales) [Online Recruitment]

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

•    Identify new functionalities and solutions to enhance Marketing and Sales business processes within the scope of GBS
•    Map identified business requirements to the solutions portfolio, leveraging core platforms` latest functionalities & analytical capabilities where possible (e.g. OneData)
•    Working closely with GBS & BTS Marketing and Sales Teams, design Marketing and Sales solutions, configure systems, build ad-hoc analysis, write and execute tests, coordinate migration activities as well as prepare and execute training 
•    Ensure clear understanding of business requirements and provide appropriate solutions
•    Implement change requests, resolve incidents and deliver projects / new releases
•    Prepare and maintain solution documentation including configuration, business process flows and process description documents, application portfolio records and training
•    Ensure end-users are up-to-date and knowledgeable of Marketing and Sales systems, business processes and best practices
•    Work directly with GBS Service Delivery Leads and Center Process Leads on one side and internal Global IT teams (e.g. BTS Marketing and Sales, GDC), external software and service providers on the other side to ensure delivery of timely and quality solutions. 
•    Select and manage vendors (due diligence, contract legal compliance and management, KPI reporting and monitoring

Wymagania

•    Have at least 3-year working experience with global or regional Marketing and Sales solutions preferably either in a business role or business facing role 
•    Good understanding of commercial analysis (Retail Audit, Tracker, Trade Marketing KPIs)
•    Have excellent knowledge of Marketing and Sales business processes and solutions
•    Have experience in global projects and serviced customers in multicultural environment
•    Possess business processes moderating, charting and management skills
•    Strong analytical capabilities
•    Have good knowledge of IT processes (e.g. incident, problem, change)
•    Speak and write fluent English
•    Hands on experience on analytical packages (SAP BW, SAP Analytics cloud and Microsoft Power BI)
•    Good domain of SQL
•    Experience in configuration, development, support of CRM platforms (Siebel, OEC) is a plus
•    Are familiar with ITIL principles 
•    Know how to test application, procedures and create test scenarios

Oferujemy

•    A relocation package if you need to move to Warsaw, Poland
•    A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan
•    Ambitious goals to develop our new business delivery model and supporting processes  implement for our new Global Business Services centers in 3 locations (Warsaw, St. Petersburg and Manila) covering the transactional activities across Marketing and Sales
•    On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally
•    Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them
•    Flexible working conditions

Komentarze (0)