Staże Staż w Dziale Aktywacji Konsumenckich Warszawa, mazowieckie

Staże Staż w Dziale Aktywacji Konsumenckich Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy ponad 2 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych ludzi, zostały wyróżnione na rynku: w roku 2010 po raz pierwszy zawitaliśmy do grona Top Employers Polska, a w 2020 roku po raz drugi z rzędu zajęliśmy w tym rankingu 1. miejsce.

Firma: JTI Polska | Staż w Dziale Aktywacji Konsumenckich

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • wspieraniem Managera w realizacji projektów, budżetowaniu i codziennych działaniach operacyjnych
  • śledzeniem i analizą trendów w komunikacji i aktywacji konsumenckiej, wyciąganiem wniosków oraz przygotowywaniem rekomendacji nowych rozwiązań
  • przygotowywaniem aktywacji konsumenckich 1-2-1 w kanale tradycyjnym oraz HoReCa & Events (m.in. pisaniem briefów, koordynowaniem prac zewnętrznych agencji kreatywnych, rozliczaniem i dystrybuowaniem w teren, monitorowaniem przebiegu akcji i przygotowywaniem podsumowań bazujących na raportach)
  • współpracą z dostawcami materiałów ekspozycyjnych i gadżetów, agencjami kreatywnymi, drukarniami
  • przygotowywaniem aktywacji online i konkursów konsumenckich (od pomysłu, po realizację i rozliczanie akcji) 
  • przygotowywaniem prezentacji i cyklicznych raportów związanych z prowadzonymi projektami

Wymagania

  • zarządzałeś/aś dotychczas co najmniej jednym projektem
  • możesz pracować w wymiarze minimum 30h tygodniowo
  • bardzo dobrze znasz programy z pakietu MS Office (MS Excel oraz PowerPoint)
  • znasz aktualne trendy i zainteresowania konsumentów, wiesz gdzie warto bywać i które lokale/miejsca/inicjatywy są popularne
  • znasz język angielski w stopniu pozwalającym na płynną komunikację biznesową
  • cechujesz się kreatywnością, komunikatywnością, zaangażowaniem, asertywnością oraz dobrą organizacją pracy
  • jesteś otwarty/-ta na feedback i sam/-a chętnie się nim dzielisz
  • znasz system SAP - co będzie Twoim dodatkowym atutem

Oferujemy

  • płatny staż od początku lutego (6/12 miesięcy) 
  • przede wszystkim konkrety: już podczas rozmowy kwalifikacyjnej poznasz swojego przyszłego przełożonego, który opowie Ci, czym dokładnie będziesz się zajmował/-a podczas stażu i z kim będziesz pracować
  • elastyczny czas pracy 
  • pracę w otwartej atmosferze: w kolorowym biurze* w zgranym zespole ludzi, którzy się lubią, świętują wspólnie piątek trzynastego oraz inne nietypowe okazje 
  • możliwość rozwoju w ciekawych i odpowiedzialnych projektach 

*W czasie pandemii pracujemy w trybie zdalnym. 

Komentarze (0)