Staże Staż w Dziale Aktywacji Konsumenckich Warszawa, mazowieckie

Staże Staż w Dziale Aktywacji Konsumenckich Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Staż w Dziale Aktywacji Konsumenckich

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • wspieraniem Managera w realizacji projektów, budżetowaniu i codziennych działaniach operacyjnych
  • śledzeniem i analizą trendów w komunikacji i aktywacji konsumenckiej, wyciąganiem wniosków oraz przygotowywaniem rekomendacji nowych rozwiązań
  • przygotowywaniem aktywacji konsumenckich 1-2-1 w kanale tradycyjnym oraz HoReCa & Events (m.in. pisaniem briefów, koordynowaniem prac zewnętrznych agencji kreatywnych, rozliczaniem i dystrybuowaniem w teren, monitorowaniem przebiegu akcji i przygotowywaniem podsumowań bazujących na raportach)
  • współpracą z dostawcami materiałów ekspozycyjnych i gadżetów, agencjami kreatywnymi, drukarniami
  • przygotowywaniem aktywacji online i konkursów konsumenckich (od pomysłu, po realizację i rozliczanie akcji) 
  • przygotowywaniem prezentacji i cyklicznych raportów związanych z prowadzonymi projektami

Wymagania

  • zarządzałeś/aś dotychczas co najmniej jednym projektem
  • możesz pracować w wymiarze minimum 30h tygodniowo
  • bardzo dobrze znasz programy z pakietu MS Office (MS Excel oraz PowerPoint)
  • znasz aktualne trendy i zainteresowania konsumentów, wiesz gdzie warto bywać i które lokale/miejsca/inicjatywy są popularne
  • znasz język angielski w stopniu pozwalającym na płynną komunikację biznesową
  • cechujesz się kreatywnością, komunikatywnością, zaangażowaniem, asertywnością oraz dobrą organizacją pracy
  • jesteś otwarty/-ta na feedback i sam/-a chętnie się nim dzielisz
  • znasz system SAP - co będzie Twoim dodatkowym atutem

Oferujemy

  • płatny staż od początku lutego (6/12 miesięcy) 
  • przede wszystkim konkrety: już podczas rozmowy kwalifikacyjnej poznasz swojego przyszłego przełożonego, który opowie Ci, czym dokładnie będziesz się zajmował/-a podczas stażu i z kim będziesz pracować
  • elastyczny czas pracy 
  • pracę w otwartej atmosferze: w kolorowym biurze* w zgranym zespole ludzi, którzy się lubią, świętują wspólnie piątek trzynastego oraz inne nietypowe okazje 
  • możliwość rozwoju w ciekawych i odpowiedzialnych projektach 

*W czasie pandemii pracujemy w trybie zdalnym. 

Komentarze (0)