Praca Global Investment Projects Specialist (Logistics) Warszawa, mazowieckie

Praca Global Investment Projects Specialist (Logistics) Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Global Investment Projects Specialist (Logistics)

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Support global asset-related projects from the point of planning & approval to the final implementation
  • Assist in preparing information to evaluate best options for equipment transfers with/without investment
  • Collect quotations from supplier, create PR, support contract management, communicate to suppliers, preparation of shipping documents, arrange physical shipments, track related payments and invoicing processes, support I/C asset transfers
  • Provide support for global investment initiatives related to surplus asset handling and business startup transactions
  • Plan, control and arrange physical shipments
  • Communicate updates to all involved parties in order to guarantee reliable plans
  • Assist in controlling, coordinating and handling of Global Surplus Equipment

Wymagania

  • Have an University/Collage Degree in business administration, industrial engineering or a commercial apprenticeship
  • Minimum 2 years of experience in either controlling, project management or logistics
  • Fluency in English (both written and spoken); knowledge of Russian or German is an asset
  • Profound knowledge of all MS Office tools and basic knowledge of SAP

Oferujemy

  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan
  • Ambitious goal to set up new Global Business Center Complex environment of working with multiple stakeholders
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them
  • Flexible working conditions
  • Modern office in a convenient location

Komentarze (0)