Praca HR Finance Analyst Warszawa, mazowieckie

Praca HR Finance Analyst Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | HR Finance Analyst

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • HR data: Preparation of regular external and internal HR reports (JSOX-reports, Quarterly & Annual HR Dashboards, Headcount).  
  • Reporting coordination: Ensure effective communication with the Finance department to guarantee the accurate provision of HR data regarding HC, salary, bonus, benefits. Perform final check of additional payments to GBS Rewards team to control their accuracy and timely execution. 
  • C&B Policies & Procedures: Preparation, distribution, and support employees with any queries related to local C&B policies and procedures. 
  • Surveys and labor market analysis. Participation in the external and internal labor market and compensation surveys, provide summaries and analysis of market and GBS data. 
  • Coordination C&B processes like salary planning, bonus planning, new benefits introduction, etc. Analyzes different components of the remuneration scheme in the organization and prepares reports about the internal equity and external competitiveness.
  • Functional and labor budget: Calculation and analysis of labor budget including the regular monitoring, reporting, and adjusting of the budget. Propose solutions for budget calculation automation. 

Wymagania

  • University degree (economics or finance is preferable)
  • At least 2 years of experience in C&B or HR analytics of the multinational company
  • Very good analytical skills
  • Advanced English, fluent Polish
  • Excellent PC user (Excel, Word, PP) 
  • Knowledge of SAP HR is an advantage 

Oferujemy

  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan 
  • An Ambitious goal to set up new Global Business Center Complex environment of working with multiple stakeholders 
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally 
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals, and independence in achieving them 
  • Flexible working conditions 
  • Modern office in a convenient location 

Komentarze (0)