Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe - reklama, branding, pr
Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
POKAŻ
Studia na kierunku Komunikowanie promocyjno- wizerunkowe- reklama, branding, public relations to studia magisterskie, których program kształcenia zazwyczaj trwa 2 lata (studia II stopnia) i kończy się uzyskaniem dyplomu magistra.
Specyfika studiów zależy od wyboru specjalności.
Studia na kierunku Komunikowanie promocyjno- wizerunkowe- reklama, branding, public relations oferują pozyskanie wiedzy z zakresu nowoczesnego komunikowania promocyjno- wizerunkowego. W toku studiów studenci zaznajamiają się z takimi zagadnieniami jak marketing, reklama, promocja, jak również uczestniczą w zajęciach, dzięki którym poznają i nauczą się wykorzystywać najnowsze technologie, narzędzia i metody komunikowania marketingowego.
Specjalności
Współczesne studia z komunikowania promocyjno- wizerunkowego- reklamy, branding, public relations charakteryzują się tym, że bardzo często studenci tego kierunku otrzymują wybór specjalności i ścieżek kształcenia.
Popularne specjalności na kierunku komunikowanie promocyjno- wizerunkowe- reklama, branding, public relations: projektowanie promocyjne, public relations, reklama i branding.
Praca po studiach
Wykształcenie pozyskane na studiach na kierunku Komunikowanie promocyjno- wizerunkowe- reklama, branding, public relations pozwala podjąć pracę w branżach takich jak reklama, doradztwo wizerunkowe, zarządzanie kampaniami promocyjnymi, public relations, czy projektowanie graficzne.
Podstawą ubiegania się o przyjęcie na studia na kierunku Komunikowanie promocyjno- wizerunkowe- reklama, branding, public relations jest posiadanie dyplomu ukończenia studiów.
*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.
Terminy rekrutacji
Czas trwania
Przedmioty maturalne
Limity
Progi
Studia na kierunku Komunikowanie promocyjno- wizerunkowe- reklama, branding, public relations oferują program kształcenia charakteryzujący się dość dużą złożonością. To nie tylko zagadnienia związane z reklamą, czy sferą public relations, lecz również ekonomią wolnego rynku, nawiązywaniem relacji z klientem, czy zarządzaniem finansami.
Studia na kierunku Komunikowanie promocyjno- wizerunkowe- reklama, branding, public relations możemy podzielić na:
1. Poziom:
2. Forma:
Aby zrozumieć czym jest komunikowanie promocyjno- wizerunkowe, a także wiedzieć jakie działania prowadzić w tym zakresie należy poznać wiele pomocnych zagadnień. Dlatego studenci kierunku Komunikowanie promocyjno- wizerunkowe- reklama, branding, public relations zaznajamiają się między innymi z etyką i estetyką komunikowania, językiem w promocji i marketingu, kreatywnością multimedialną, prawem reklamy.
W toku studiów studenci pozyskują wiedzę z zakresu psychologii społecznej, zarządzania finansami i analizy finansowej, retoryki i perswazji reklamy, tożsamości i wizerunku marki, a także technologii i logistyki marketingu, technik i metod autoprezentacji oraz projektowania i zarządzania witryną internetową.
Studia na kierunku Komunikowanie promocyjno- wizerunkowe- reklama, branding, public relations trwają 2 lata (studia II stopnia).
Studia na kierunku Komunikowanie promocyjno- wizerunkowe- reklama, branding, public relations dają wykształcenie, które wydaje się niezbędne we współczesnym świecie. W czasach zabiegania o klienta, tworzenia skutecznych kampanii reklamowych, prześcigania się w wynikach sprzedaży umiejętności pozyskane na studiach mogą być na wagę złota. Z dyplomem w kieszeni można pracować w takich branżach jak: reklama, marketing, public relations, trening i coaching komunikowania wizerunkowego, projektowanie promocyjne.
Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku Komunikowanie promocyjno- wizerunkowe- reklama, branding, public relations:
Miasta, które oferują studia na kierunku Komunikowanie promocyjno- wizerunkowe- reklama, branding, public relations
Teraz najważniejsze |
Ciekawe
|
|
gdzie studiować |
|
|
Nadchodzące wydarzenia