Komunikowanie promocyjno- wizerunkowe- reklama, branding, public relations

Komunikowanie promocyjno- wizerunkowe- reklama, branding, public relations

Dodaj do ulubionych

Komunikowanie promocyjno- wizerunkowe- reklama, branding, public relations studia – kierunek studiów

Studia na kierunku Komunikowanie promocyjno- wizerunkowe- reklama, branding, public relations to studia magisterskie, których program kształcenia zazwyczaj trwa 2 lata (studia II stopnia) i kończy się uzyskaniem dyplomu magistra.

Studia możesz podjąć w trybie stacjonarnym lub niestacjonarnym.

Specyfika studiów zależy od wyboru specjalności.

Studia na kierunku Komunikowanie promocyjno- wizerunkowe- reklama, branding, public relations oferują pozyskanie wiedzy z zakresu nowoczesnego komunikowania promocyjno- wizerunkowego. W toku studiów studenci zaznajamiają się z takimi zagadnieniami jak marketing, reklama, promocja, jak również uczestniczą w zajęciach, dzięki którym poznają i nauczą się wykorzystywać najnowsze technologie, narzędzia i metody komunikowania marketingowego.

Wykształcenie pozyskane na studiach na kierunku Komunikowanie promocyjno- wizerunkowe- reklama, branding, public relations pozwala podjąć pracę w branżach takich jak reklama, doradztwo wizerunkowe, zarządzanie kampaniami promocyjnymi, public relations, czy projektowanie graficzne.

WYMAGANIA REKRUTACYJNE

Podstawą ubiegania się o przyjęcie na studia na kierunku Komunikowanie promocyjno- wizerunkowe- reklama, branding, public relations jest posiadanie dyplomu ukończenia studiów.

*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

GDZIE STUDIOWAĆ KIERUNEK KOMUNIKOWANIE PROMOCYJNO- WIZERUNKOWE- REKLAMA, BRANDING, PUBLIC RELATIONS

Województwo
Miejscowość
Typ studiów
Tryb studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
    typ studiów
    tryb studiów

    Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

    grupa kierunku

      Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

      Nie znaleziono żadnej uczelni

      Specjalności / ścieżki kształcenia na kierunku komunikowanie promocyjno- wizerunkowe- reklama, branding, public relations

      Tryb studiów
      Typ studiów
      Miasto
      Województwo
      SORTOWANIE:

      Nic nie znaleziono

      Zobacz inne kierunki Humanistyczne

      Typ studiów
      Województwo
      SORTOWANIE:

      JAK WYGLĄDAJĄ STUDIA NA KIERUNKU KOMUNIKOWANIE PROMOCYJNO- WIZERUNKOWE?

      Studia na kierunku Komunikowanie promocyjno- wizerunkowe- reklama, branding, public relations oferują program kształcenia charakteryzujący się dość dużą złożonością. To nie tylko zagadnienia związane z reklamą, czy sferą public relations, lecz również ekonomią wolnego rynku, nawiązywaniem relacji z klientem, czy zarządzaniem finansami.

      1. Typ i tryb studiów:

      Studia na kierunku Komunikowanie promocyjno- wizerunkowe- reklama, branding, public relations możemy podzielić na:

      1. Typ:

      • studia II stopnia (magisterskie)

      2. Tryb:

      • studia stacjonarne,
      • studia niestacjonarne.

       

      2. Zdobywana wiedza i umiejętności

      Aby zrozumieć czym jest komunikowanie promocyjno- wizerunkowe, a także wiedzieć jakie działania prowadzić w tym zakresie należy poznać wiele pomocnych zagadnień. Dlatego studenci kierunku Komunikowanie promocyjno- wizerunkowe- reklama, branding, public relations zaznajamiają się między innymi z etyką i estetyką komunikowania, językiem w promocji i marketingu, kreatywnością multimedialną, prawem reklamy.

      W toku studiów studenci pozyskują wiedzę z zakresu psychologii społecznej, zarządzania finansami i analizy finansowej, retoryki i perswazji reklamy, tożsamości i wizerunku marki, a także technologii i logistyki marketingu, technik i metod autoprezentacji oraz projektowania i zarządzania witryną internetową.

      ILE TRWAJĄ STUDIA NA KIERUNKU KOMUNIKOWANIE PROMOCYJNO- WIZERUNKOWE?

      Studia na kierunku Komunikowanie promocyjno- wizerunkowe- reklama, branding, public relations trwają 2 lata (studia II stopnia).

      Czas trwania studiów na kierunku komunikowanie promocyjno- wizerunkowe- reklama, branding, public relations na poszczególnych uczelniach

      Tryb studiów
      Typ studiów
      Miejscowość
      Województwo
      SORTOWANIE:
      I stopnia II stopnia jednolite

      Brak wyników

      Szczegółowe informacje na temat czasu trwania należy sprawdzić na stronie uczelni poprzez kliknięcie przycisku: "Dowiedz się więcej"

      JAKA PRACA PO STUDIACH NA KIERUNKU KOMUNIKOWANIE PROMOCYJNO- WIZERUNKOWE?

      Studia na kierunku Komunikowanie promocyjno- wizerunkowe- reklama, branding, public relations dają wykształcenie, które wydaje się niezbędne we współczesnym świecie. W czasach zabiegania o klienta, tworzenia skutecznych kampanii reklamowych, prześcigania się w wynikach sprzedaży umiejętności pozyskane na studiach mogą być na wagę złota. Z dyplomem w kieszeni można pracować w takich branżach jak: reklama, marketing, public relations, trening i coaching komunikowania wizerunkowego, projektowanie promocyjne.

      Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku Komunikowanie promocyjno- wizerunkowe- reklama, branding, public relations:

      • agencje reklamowe,
      • agencje kreatywne i eventowe,
      • agencje public relations,
      • agencje marketingowe,
      • firmy zajmujące się doradztwem wizerunkowym.

      MIASTA, KTÓRE OFERUJĄ STUDIA NA KIERUNKU KOMUNIKOWANIE PROMOCYJNO- WIZERUNKOWE- REKLAMA, BRANDING, PUBLIC RELATIONS

      Komentarze (0)