Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe - reklama, branding, pr
Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
Pokaż
Studia na kierunku Komunikowanie promocyjno- wizerunkowe- reklama, branding, public relations to studia magisterskie, których program kształcenia zazwyczaj trwa 2 lata (studia II stopnia) i kończy się uzyskaniem dyplomu magistra.
Specyfika studiów zależy od wyboru specjalności.
Studia na kierunku Komunikowanie promocyjno- wizerunkowe- reklama, branding, public relations oferują pozyskanie wiedzy z zakresu nowoczesnego komunikowania promocyjno- wizerunkowego. W toku studiów studenci zaznajamiają się z takimi zagadnieniami jak marketing, reklama, promocja, jak również uczestniczą w zajęciach, dzięki którym poznają i nauczą się wykorzystywać najnowsze technologie, narzędzia i metody komunikowania marketingowego.
Specjalności
Współczesne studia z komunikowania promocyjno- wizerunkowego- reklamy, branding, public relations charakteryzują się tym, że bardzo często studenci tego kierunku otrzymują wybór specjalności i ścieżek kształcenia.
Popularne specjalności na kierunku komunikowanie promocyjno- wizerunkowe- reklama, branding, public relations: projektowanie promocyjne, public relations, reklama i branding.
Praca po studiach
Wykształcenie pozyskane na studiach na kierunku Komunikowanie promocyjno- wizerunkowe- reklama, branding, public relations pozwala podjąć pracę w branżach takich jak reklama, doradztwo wizerunkowe, zarządzanie kampaniami promocyjnymi, public relations, czy projektowanie graficzne.
Podstawą ubiegania się o przyjęcie na studia na kierunku Komunikowanie promocyjno- wizerunkowe- reklama, branding, public relations jest posiadanie dyplomu ukończenia studiów.
*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.
Terminy rekrutacji
Czas trwania
Przedmioty maturalne
Limity
Progi
Dalsza część artykułu pod reklamą
Studia na kierunku Komunikowanie promocyjno- wizerunkowe- reklama, branding, public relations oferują program kształcenia charakteryzujący się dość dużą złożonością. To nie tylko zagadnienia związane z reklamą, czy sferą public relations, lecz również ekonomią wolnego rynku, nawiązywaniem relacji z klientem, czy zarządzaniem finansami.
Studia na kierunku Komunikowanie promocyjno- wizerunkowe- reklama, branding, public relations możemy podzielić na:
1. Poziom:
2. Forma:
Aby zrozumieć czym jest komunikowanie promocyjno- wizerunkowe, a także wiedzieć jakie działania prowadzić w tym zakresie należy poznać wiele pomocnych zagadnień. Dlatego studenci kierunku Komunikowanie promocyjno- wizerunkowe- reklama, branding, public relations zaznajamiają się między innymi z etyką i estetyką komunikowania, językiem w promocji i marketingu, kreatywnością multimedialną, prawem reklamy.
W toku studiów studenci pozyskują wiedzę z zakresu psychologii społecznej, zarządzania finansami i analizy finansowej, retoryki i perswazji reklamy, tożsamości i wizerunku marki, a także technologii i logistyki marketingu, technik i metod autoprezentacji oraz projektowania i zarządzania witryną internetową.
Dalsza część artykułu pod reklamą
Studia na kierunku Komunikowanie promocyjno- wizerunkowe- reklama, branding, public relations trwają 2 lata (studia II stopnia).
Dalsza część artykułu pod reklamą
Studia na kierunku Komunikowanie promocyjno- wizerunkowe- reklama, branding, public relations dają wykształcenie, które wydaje się niezbędne we współczesnym świecie. W czasach zabiegania o klienta, tworzenia skutecznych kampanii reklamowych, prześcigania się w wynikach sprzedaży umiejętności pozyskane na studiach mogą być na wagę złota. Z dyplomem w kieszeni można pracować w takich branżach jak: reklama, marketing, public relations, trening i coaching komunikowania wizerunkowego, projektowanie promocyjne.
Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku Komunikowanie promocyjno- wizerunkowe- reklama, branding, public relations:
Dalsza część artykułu pod reklamą
Dalsza część artykułu pod reklamą
Dalsza część artykułu pod reklamą
Miasta, które oferują studia na kierunku Komunikowanie promocyjno- wizerunkowe- reklama, branding, public relations
Dalsza część artykułu pod reklamą
Teraz najważniejsze |
Ciekawe
|
|
gdzie studiować |
|
|
Nadchodzące wydarzenia