DIGITAL MEDIA - KREATYWNOŚĆ, ANALIZA, ZARZĄDZANIE

DIGITAL MEDIA - KREATYWNOŚĆ, ANALIZA, ZARZĄDZANIE

Dodaj do ulubionych

DIGITAL MEDIA - KREATYWNOŚĆ, ANALIZA, ZARZĄDZANIE studia – kierunek studiów

 

Studia na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie to studia licencjackie, których program kształcenia zazwyczaj trwa 3 lata (studia I stopnia) i kończy się uzyskaniem dyplomu licencjata.

Studia możesz podjąć w trybie stacjonarnym.

Specyfika studiów zależy od wyboru specjalności / ścieżki kształcenia

 

Osoby, które aplikują na kierunek digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie zdobędą wszechstronną wiedzę z zakresu nauk informatycznych. W czasie studiów nauczą się kreatywnego wykorzystywania mediów cyfrowych i nowych technologii. Co więcej rozwiną wiedzę na temat zarządzania, marketingu i ekonomii.

Absolwenci powyższego kierunku znajdą zatrudnienie w branży medialnej, agencjach kreatywnych i reklamowych, digital biznesie czy w firmach eventowych.

JAKIE PRZEDMIOTY ZDAWAĆ NA MATURZE?

Przed przystąpieniem do rekrutacji na kierunek digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie należy zapoznać się ze wszystkimi wymogami rekrutacyjnymi, aby odpowiednio wcześniej rozpocząć wszystkie niezbędne przygotowania.

Kandydaci muszą także dostarczyć dokumenty, których listę można znaleźć na stronie internetowej wybranej uczelni wyższej.

*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

szczegółowe wymagania na uczelniach

GDZIE STUDIOWAĆ KIERUNEK DIGITAL MEDIA - KREATYWNOŚĆ, ANALIZA, ZARZĄDZANIE

Województwo
Miejscowość
Typ studiów
niestacjonarne

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
typ studiów
niestacjonarne

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie

Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie

Jednostka prowadząca

Terminy rekrutacji na uczelniach 2021/2022

niestacjonarne
Typ studiów
Miejscowość
Województwo
SORTOWANIE:
I stopnia i jednolite II stopnia Dodatkowa rekrutacja
Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie stac.STUDIA STACJONARNE Termin rekrutacji I stopnia:
od 01.06.2021
do 19.07.2021
Termin rekrutacji II stopnia:
od 01.06.2021
do 19.07.2021
Termin dodatkowej rekrutacji:
od 02.08.2021
do 20.09.2021
Dowiedz się więcej
niestac.STUDIA NIESTACJONARNE Termin rekrutacji I stopnia:
od 01.06.2021
do 19.07.2021
Termin rekrutacji II stopnia:
od 01.06.2021
do 19.07.2021
Termin dodatkowej rekrutacji:
Dowiedz się więcej

Terminy rekrutacji mogą się różnić w zależności od wybranego kierunku. Uczelnie mogą prowadzić także dodatkowe nabory, które z reguły trwają do 30 września lub 15 października. Szczegółowe informacje znajdziesz klikając powyższy przycisk "Dowiedz się więcej".

Specjalności / ścieżki kształcenia na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie

niestacjonarne
Typ studiów
Miasto
Województwo
SORTOWANIE:

Zobacz inne kierunki Informatyczne

Typ studiów
Województwo
SORTOWANIE:

JAK WYGLĄDAJĄ STUDIA NA KIERUNKU DIGITAL MEDIA - KREATYWNOŚĆ, ANALIZA, ZARZĄDZANIE?

Obecnie, w dobie informatyzacji, znajomość nowoczesnych technologii komputerowych jest wysoko cenioną umiejętnościom, zarówno na polskim, jak i zagranicznym rynku pracy. W odpowiedzi na to zapotrzebowanie powstał kierunek digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie, który kształci specjalistów z obszaru digital biznesu oraz mediów cyfrowych.

 

1. Typ i tryb studiów:

Studia na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie możemy podzielić na:

1. Typ

  • Studia I stopnia (licencjackie)

2. Tryb:

  • studia stacjonarne
  • studia niestacjonarne

 

2. Zdobywana wiedza i umiejętności

Studenci kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie mają szansę zdobyć wszechstronną wiedzę z zakresu nauk informatycznych, humanistycznych oraz społecznych. W ramach licznych zajęć, dowiedzą się więcej na temat nowoczesnych technologii cyfrowych, kreatywności wirtualnej czy funkcjonowania różnego rodzaju mediów. Ponadto, wykształcą zdolności z obszaru ekonomii, przedsiębiorczości oraz zarządzania, które z powodzeniem wykorzystają w swojej przyszłej pracy zawodowej.

Oprócz wiedzy teoretycznej, studenci zdobędą także szereg cennych umiejętności praktycznych. Podczas licznych warsztatów nauczą się wykorzystywania wybranych form komunikacji. Ponadto poznają zasady wykorzystania mediów cyfrowych w komunikowaniu. Ważnym elementem kształcenia będzie rozwijanie kompetencji związanych z analizą sieci z wykorzystaniem narzędzi big data, SEO, SMM.

ILE TRWAJĄ STUDIA NA KIERUNKU DIGITAL MEDIA - KREATYWNOŚĆ, ANALIZA, ZARZĄDZANIE?

Studia na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie będą trwały 3 lata (studia I stopnia).

Czas trwania studiów na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie na poszczególnych uczelniach

niestacjonarne
Typ studiów
Miejscowość
Województwo
SORTOWANIE:
I stopnia II stopnia jednolite
Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie niestac. I stopnia:
3 lata
(licencjat)
II stopnia:
-
jednolite:
-
Dowiedz się więcej

Szczegółowe informacje na temat czasu trwania należy sprawdzić na stronie uczelni poprzez kliknięcie przycisku: "Dowiedz się więcej"

Sprawdź jakiego typu znajdziesz studia na poszczególnych uczelniach:

DIGITAL MEDIA - KREATYWNOŚĆ, ANALIZA, ZARZĄDZANIE STUDIA I STOPNIA

Przedmioty maturalne brane pod uwagę w procesie rekrutacji na kierunek digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie na poszczególnych uczelniach

Tryb studiów
Typ studiów
Miejscowość
Województwo
SORTOWANIE:
Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie Przedmioty:

Dowiedz się więcej

Szczegółowe informacje na temat wymagań rekrutacyjnych należy sprawdzić na stronie uczelni poprzez kliknięcie przycisku: "Dowiedz się więcej"

Orientacyjne limity miejsc na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie na poszczególnych uczelniach

niestacjonarne
Typ studiów
Miejscowość
Województwo
SORTOWANIE:
I stopnia II stopnia jednolite
Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie stac. I stopnia:
120
II stopnia:
-
jednolite:
-
Dowiedz się więcej
niestac. I stopnia:
50
II stopnia:
-
jednolite:
-
Dowiedz się więcej

Szczegółowe informacje na temat limitów należy sprawdzić na stronie uczelni poprzez kliknięcie przycisku: "Dowiedz się więcej"

Progi punktowe na kierunek digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie na poszczególnych uczelniach

niestacjonarne
Typ studiów
Miejscowość
Województwo
SORTOWANIE:
I stopnia II stopnia jednolite
Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie stac. I stopnia:
zapytaj uczelnię
II stopnia:
-
jednolite:
-
Dowiedz się więcej
niestac. I stopnia:
zapytaj uczelnię
II stopnia:
-
jednolite:
-
Dowiedz się więcej

Szczegółowe informacje na temat progów należy sprawdzić na stronie uczelni poprzez kliknięcie przycisku: "Dowiedz się więcej"

JAKA PRACA PO STUDIACH NA KIERUNKU DIGITAL MEDIA - KREATYWNOŚĆ, ANALIZA, ZARZĄDZANIE?

Po ukończeniu studiów na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie, absolwenci bez problemu znajdą zatrudnienie w wielu ciekawych branżach. Przede wszystkim, idealnie odnajdą się jako pracownicy mediów cyfrowych. Ponadto mogą związać swoją przyszłość z agencjami reklamowymi i marketingowymi. Dobrym rozwiązaniem może być objęcie stanowisk kierowniczych i menedżerskich, na których studenci wykorzystają swoją wiedzę z obszaru zarządzania i marketingu.

 

Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie:

  • firmy marketingowe
  • agencje reklamowe
  • firmy eventowe
  • studia i laboratoria kreatywności wirtualnej
  • agencje kreatywne

Absolwenci mogą także założyć własną działalność gospodarczą o profilu związanym z mediami cyfrowymi i z informatyką.

MIASTA, KTÓRE OFERUJĄ STUDIA NA KIERUNKU DIGITAL MEDIA - KREATYWNOŚĆ, ANALIZA, ZARZĄDZANIE

Komentarze (0)