Praca SAP Security Operations Manager Warszawa, mazowieckie

Praca SAP Security Operations Manager Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | SAP Security Operations Manager

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • providing security expertise and to support the daily operations and effective performance of the business solution (application/support maintenance);
  • managing the resolution of minor, routine and complex incidents & minor change/service requests and to deliver timely and quality solutions to the users;
  • developing new processes to streamline our delivery as Global IT to our JTI customers;
  • managing all SAP user provisioning within JTI and maintenance of the GRC application and coordination in the interim;
  • SAP Security Optimization Service report, Early Watch Alert reports and SAP Security Patches;
  • Working to internal SLAs and IT KPIs when providing customer service to the business, seeking customer service level improvements at all times;
  • managing cyber-attack risks and be involved in reducing the SAP landscape vulnerabilities;
  • operational support for the GRC end to end processes for Role Access provisioning in JTI;
  • managing the strict compliance to all J-SOX controls, JTI Security Policies and Procedures and meets all Internal & External audit requirements.

Wymagania

  • 3+ years working experience with SAP and SAP security systems, in the areas of security application support and customer service in a global environment;
  • strong working knowledge and experience of BW(NetWeaver 7.0),  SAP HR (ECC 6.0 or Higher), ECC R/3 and / or HANA;  SRM, GRC 10.0 and EP security concepts;
  • ITIL working knowledge;
  • Detailed knowledge of application/role testing, test procedures and test scenarios;
  • Configuration experience in SAP security modules;
  • Analytical & Detail oriented;
  • Fluent English (written & spoken);
  • experience from shared services, banking, FMCG or insurance industry;
  • ability to work effectively in a diverse team and under high pressure;
  • Excellent communication and interpersonal skills.

Oferujemy

  • a competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance;
  • employment contract;
  • ambitious goal of ensuring our SAP application landscape can be adapted to support the new business delivery model whilst ensuring application integrity, security, availability, and confidentiality requirements;
  • opportunity to work with multiple stakeholders, professional support and possibility to share knowledge and best practices;
  • Flexible working conditions;
  • Modern office in a convenient location.

Komentarze (0)