Praca CRM system Coordinator Warszawa, mazowieckie

Praca CRM system Coordinator Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | CRM system Coordinator

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

 Czym będziesz się zajmować?

  • prowadzeniem projektu wdrożeniowego systemu CRM opartego na Oracle Sale Cloud, w tym analiza potrzeb stakeholderów, weryfikacja możliwości systemu rozwijaniem, dostosowania procesów i procedur
  • tworzeniem, testowaniem oraz wdrażaniem gotowych narzędzi informatycznych
  • po wdrożeniu praca w roli product ownera włączając w to weryfikację możliwości nowych wersji, sugerowanie zmian, kontakt z teamem globalnym
  • koordynowaniem procesów bazodanowych oraz integracji poprzez API
  • wsparciem technicznym w projektach biznesowych dotyczących systemu CRM
  • a przez cały okres uważne słuchanie potrzeb użytkowników systemu informatycznego i dbanie o wysoki poziom realizacji zadań

Wymagania

Będzie Ci łatwiej realizować powyższe zadania, jeśli:

  • masz co najmniej 2 lata doświadczenia pracy w dziale Analiz/ IT
  • uczestniczyłeś w projektach prowadzonych w Agile i SCRUM
  • znasz język angielski w stopniu komunikatywnym
  • biegle posługujesz się pakietem MS Office oraz znasz aplikacje biznesowe CRM
  • posiadasz zdolności komunikacyjne i umiesz pracować w grupie
  • cechujesz się rzetelnością i dokładnością w wykonywaniu powierzanych zadań
  • umiesz podejmować samodzielnie decyzje i rozwiązywać problemy

Mile widziane:

  • znasz zagadnienia związane z rolą product ownera
  • masz doświadczenia samodzielnego prowadzenia projektów biznesowych

Oferujemy

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony do końca 2022 i bogaty pakiet benefitów
  • profesjonalne wsparcie szkoleniowe w okresie wdrożenia
  • indywidualne podejście do Twojego planu rozwoju, m.in. udział w certyfikowanych szkoleniach prowadzonych przez zewnętrznych i wewnętrznych trenerów
  • pracę w języku angielskim, w tym wymianę doświadczeń z kolegami i koleżanki spoza Polski
  • elastyczny czas pracy oraz możliwość pracy zdalnej
  • możliwość rozwoju w ciekawych i odpowiedzialnych projektach
  • pracę w otwartej atmosferze: w kolorowym biurze*, w zgranym zespole ludzi, którzy się lubią, świętują wspólnie piątek trzynastego oraz inne nietypowe okazje
  • *w czasie pandemii pracujemy w trybie zdalnym.

Komentarze (0)