Praca Konsultant ds. wdrożeń (Telco OSS) Bielsko-Biała, śląskie; Gliwice, śląskie; Katowice i woj. śląskie, śląskie; Kraków, małopolskie; Poznań, wielkopolskie; Wrocław, dolnośląskie

Praca Konsultant ds. wdrożeń (Telco OSS) Bielsko-Biała, śląskie; Gliwice, śląskie; Katowice i woj. śląskie, śląskie; Kraków, małopolskie; Poznań, wielkopolskie; Wrocław, dolnośląskie

Comarch profil

COMARCH

Comarch to globalny integrator, twórca innowacyjnych rozwiązań i systemów informatycznych. Od 1993 roku Comarch pomaga klientom w osiąganiu większej rentowności i w czerpaniu zysków z nowoczesnych produktów i rozwiązań, z wykorzystaniem szerokiego spektrum narzędzi uzupełnianych najwyższej jakości usługami.

Łódzki oddział to ponad 350 najlepszych specjalistów branży IT. Wielu z nas to absolwenci Politechniki Łódzkiej i Uniwersytetu Łódzkiego, którzy jeszcze na studiach rozpoczęli swoją karierę od udziału w wakacyjnym stażu IT. Bogata oferta usług Comarch sprawia, że mamy szansę rozwijać się w projektach najbardziej odpowiadających naszym pasjom i predyspozycjom.

Firma: Comarch | Konsultant ds. wdrożeń (Telco OSS)

Miejsce: Bielsko-Biała, śląskie; Gliwice, śląskie; Katowice i woj. śląskie, śląskie; Kraków, małopolskie; Poznań, wielkopolskie; Wrocław, dolnośląskie

Opis stanowiska

  • Realizacja dużych projektów dla klientów z branży telekomunikacyjnej na całym świecie (np. Japonia, Nowa Zelandia, Korea Południowa, Dubaj, Niemcy, Wielka Brytania, Rosja)
  • Konfiguracja systemu - dostosowywanie do wymagań i specyfiki klienta
  • Tworzenie dokumentacji technicznej
  • Przeprowadzanie:
  1. testów akceptacyjnych z klientami
  2. prezentacji/szkoleń dla użytkowników systemu
  • Wsparcie techniczne i merytoryczne klientów

Wymagania

Lubisz podróżować i rozmawiać z ludźmi z różnych krajów reprezentujących różne kultury? Masz wykształcenie techniczne? Interesujesz się telekomunikacją? Dołącz do nas.
Czekają Cię interesujące wyzwania techniczne i kulturowe. Praca z klientami z Japonii, Korei Południowej, Nowej Zelandii, Stanów Zjednoczonych i Europy oraz wdrażanie skomplikowanych systemów do zarządzania największymi sieciami telekomunikacyjnymi są na wyciągnięcie ręki.

PROFIL PRACOWNIKA

  • Wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki: teleinformatyka, telekomunikacja, informatyka oraz pokrewne do wymienionych)
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, pozwalająca na płynną komunikację z klientem oraz przygotowanie dokumentacji
  • Otwartość, komunikatywność, chęć nauki i rozwoju, umiejętność pracy w zespole
  • Wysoka kultura osobista
  • Wiedza i umiejętności techniczne w obszarze:
  1. środowiska Linux
  2. znajomość: języka SQL, baz danych (np. Oracle, PostgreSQL, Ealsticsearch, Hadoop, ArangoDB)
  3. zagadnień związanych z sieciami komputerowymi - znajomość stosu TCP/IP
  • Mile widziane:
  1. wiedza z dziedziny telekomunikacji
  2. doświadczenie w pracy z operatorami telekomunikacyjnymi lub systemami klasy OSS

Oferujemy

  • Możliwość zwiększenia kompetencji i doświadczenia zawodowego przy współpracy z najlepszymi specjalistami w sektorze telekomunikacyjnym
  • Różnorodne i ambitne projekty o charakterze międzynarodowym
  • Indywidualny plan szkoleń i konferencji dopasowany do Twoich potrzeb rozwojowych
  • Praca w stabilnej i odpornej na globalne kryzysy branży IT
  • Work life balance dzięki elastycznym godzinom pracy
  • Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, nastawionych na dzielenie się wiedzą
  • Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia

Komentarze (0)