Praca Office Assistant Warszawa, mazowieckie

Praca Office Assistant Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Office Assistant

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Assist office supervisor in relocating process and arranging new office;
  • Welcome, inform and direct visitors and employees in the new office;
  • Manage the whole front office make sure the reception and meeting rooms are properly maintained;
  • Evacuate the persons within the reception area in case of emergency;
  • Assist users with whatever meeting support they require eg: ordering facilities or catering, IT requests, visitor registration, etc.;
  • Monitor, control, and order office stationery;
  • Answer and transfer incoming calls;
  • Coordinate post flow in the office;
  • Keep all incoming/outgoing documents and records updated;
  • Be the first point of contact for all administration requests;
  • Support in organizing the corporate events;
  • Replace the office supervisor in case of absence.

Wymagania

  • Have an University education;
  • Excellent organization skills;
  • Strong proven experience in an office environment in a similar type of position;
  • Ability to communicate with individuals at all levels;
  • Fluency in English (written and spoken) and Polish as native;
  • Familiar with MS Office including MS Excel;
  • SAP experience preferred but not essential.

Oferujemy

  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan;
  • Ambitious goal to set up new Global Business Center;
  • Complex environment of working with multiple stakeholders, professional support and possibility to share knowledge and best practices;
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally;
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them;
  • Dynamic and innovative spirit with a constant quest to do things better;
  • Flexible working conditions;
  • Modern office in a convenient location.

Komentarze (0)