Studia na kierunku Praktyczny marketing internetowy to studia podyplomowe, których program kształcenia zazwyczaj trwa 1,5 roku.
Kierunek praktyczny marketing internetowy możesz realizować w trybie online. W trakcie odbywanych zajęć będziesz miał/a okazję poznać kluczowe narzędzia marketingowe i nauczysz się z nich korzystać. Będziesz miał/a szansę rozwinąć najlepsze techniki marketingowe i poznasz współczesne trendy. Zgłębisz również metody analizy zachowań e-konsumentów, wyciągania wniosków i implementacji wiedzy w narzędziach marketingu internetowego, jak również budowania strategii marketingowych i ich wdrażania.
Praca po studiach
Absolwenci zatrudniani są w charakterze specjalistów ds. marketingu, freelancerów, PR-owców, pracowników agencji marketingowych, samodzielnych handlowców B2B, przedsiębiorców i menedżerów mikroprzedsiębiorstw i MŚP.
Warto wcześniej zainteresować się rekrutacją, ponieważ poszczególne uczelnie ustalają wymogi indywidualnie. W zależności od trybu kształcenia proces rekrutacyjny wygląda inaczej.
*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.
Terminy rekrutacji
Czas trwania
Przedmioty maturalne
Limity
Progi
Studia marketingowe w zakresie praktycznego marketingu internetowego mają charakter uzupełniający, podyplomowy. Zdobędziesz praktyczną i teoretyczną wiedzę, która ułatwi Ci wyznaczanie realnych celów marketingowych w trakcie prowadzonych kampanii. Poznasz najlepsze marketingowe techniki, przydatne narzędzia i najnowsze trendy.
Studenci mają okazję budować strategie marketingowe i uczą się ich wdrażania. Poznają metody analizy zachowań e-konsumentów, uczą się wyciągać wnioski, implementują wiedzę w narzędziach marketingu internetowego.
Studia na kierunku Praktyczny marketing internetowy możemy podzielić na:
1. Poziom:
2. Forma:
W trakcie realizowanych zajęć dowiesz się, czym jest trend, kanał komunikacji, system i nośnik aukcyjny. Poznasz zasady zakupu i dystrybucji mediów. W siatce zajęć znajdziesz takie przedmioty jak: budżetowanie kampanii, definicja celów, planów działania, raportowanie i pomiar skuteczności, określanie grup docelowych, koncepcje i modele strategii, zasada działania/mechanika wyszukiwarki, kampanie ADS w wyszukiwarce.
Nauczysz się tworzyć teksty pod SEO, tworzyć grafiki w marketingu, optymalizować treści. Będziesz w stanie tworzyć procesy marketingowe w organizacjach lub dokonasz optymalizacji już istniejących.
Studia na kierunku Praktyczny marketing internetowy trwają 1,5 roku (studia podyplomowe).
Absolwenci praktycznego marketingu internetowego są przygotowani do działania w tym zakresie. Pracują na stanowiskach specjalistów ds. marketingu, freelancerów, PR-owców, pracowników agencji marketingowych, samodzielnych handlowców B2B, przedsiębiorców i menedżerów mikroprzedsiębiorstw i MŚP. Możesz być zatrudniony/a w firmach e-commerce, sektorze NGO, a także będziesz w stanie prowadzić jednoosobową działalność gospodarczą.
Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku Praktyczny marketing internetowy:
Absolwenci umiejętnie identyfikują i rozstrzygają główne dylematy i problemy, które wiążą się z realizowaniem operacyjnych działań marketingowych na poziomie specjalistycznym.
Miasta, które oferują studia na kierunku Praktyczny marketing internetowy
Teraz najważniejsze |
Ciekawe
|
|
gdzie studiować |
|
|
Nadchodzące wydarzenia