Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza z nowoczesnymi technologiami w edukacji

Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza z nowoczesnymi technologiami w edukacji

Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza z nowoczesnymi technologiami w edukacji studia - specjalność / ścieżka kształcenia

Pedagogika opiekuńczo- wychowawcza z nowoczesnymi technologiami w edukacji to propozycja kształcenia, której celem jest przygotowanie do wykorzystywania ogólnie dostępnych narzędzi informatycznych oraz sprzętu multimedialnego w codziennej pracy dydaktyczno- wychowawczej z uczącymi się osobami.

Realizowany program nauczania złożony jest z zagadnień: pedagogiki szkoły, współczesnych problemów pedagogiki opiekuńczo- wychowawczych, pedagogiki rodziny, pedagogiki czasu wolnego, organizowania środowiska wychowawczego w szkole, problemów pieczy zastępczej, komunikacji w edukacji, grafiki komputerowej dla nauczycieli, nowoczesnych technologii w edukacji osób z niepełnosprawnością. Studenci uczą się jak planować i organizować proces kształcenia w ramach zajęć dodatkowych dla dzieci we wczesnym i średnim wieku szkolnym z zakresu edukacji medialnej, wykorzystywać elektroniczne zestawy  edukacyjne w kształceniu szkolnym i pozaszkolnym, a także tworzyć projekty, plany i scenariusze pracy pozwalające realizować założenia zajęć z wykorzystaniem mediów i nowoczesnych technologii.

Absolwenci Pedagogiki opiekuńczo- wychowawczej z nowoczesnymi technologiami w edukacji przygotowani są do podjęcia pracy w różnych placówkach edukacyjnych, oświatowych, opiekuńczo- wychowawczych oraz innych pełniących funkcje prewencyjne, profilaktyczne, terapeutyczne, pomocowe i doradcze.

 

Uczelnie, gdzie Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza z nowoczesnymi technologiami w edukacji jako specjalność / ścieżka kształcenia

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Poziom studiów
Forma studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Komentarze (0)