Praca Koordynator ds. podróży zagranicznych Kraków, małopolskie

Praca Koordynator ds. podróży zagranicznych Kraków, małopolskie

Comarch profil

COMARCH

Comarch to globalny integrator, twórca innowacyjnych rozwiązań i systemów informatycznych. Od 1993 roku Comarch pomaga klientom w osiąganiu większej rentowności i w czerpaniu zysków z nowoczesnych produktów i rozwiązań, z wykorzystaniem szerokiego spektrum narzędzi uzupełnianych najwyższej jakości usługami.

Łódzki oddział to ponad 350 najlepszych specjalistów branży IT. Wielu z nas to absolwenci Politechniki Łódzkiej i Uniwersytetu Łódzkiego, którzy jeszcze na studiach rozpoczęli swoją karierę od udziału w wakacyjnym stażu IT. Bogata oferta usług Comarch sprawia, że mamy szansę rozwijać się w projektach najbardziej odpowiadających naszym pasjom i predyspozycjom.

Firma: Comarch | Koordynator ds. podróży zagranicznych

Miejsce: Kraków, małopolskie

Opis stanowiska

Dział Podróży Biznesowych Comarch organizuje delegacje dla pracowników wszystkich spółek Grupy Kapitałowej Comarch: od zgłoszenia delegacji po bezpieczny powrót do domu. Działamy w międzynarodowym i zmiennym środowisku, dlatego do naszego zespołu poszukujemy osoby bardzo dobrze zorganizowanej, komunikatywnej, otwartej na wyzwania, z dobrą znajomością języków obcych.

TWOJE ZADANIA

  • Organizacja i koordynacja delegacji dla całej GK Comarch (rezerwacje lotnicze, kolejowe, hotelowe, wynajem aut)
  • Optymalizacja kosztów delegacji przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości obsługi, bezpieczeństwa i standardu podróży
  • Pośrednictwo przy przygotowaniu niezbędnych wizy, zgłoszenia pracowników do oddelegowania
  • Obsługa systemu GDS Amadeus
  • Współpraca z dostawcami i podwykonawcami w zakresie usług okołoturystycznych (agent lotniczy, biura podróży, linie lotnicze, hotele, portale rezerwacyjne, przedstawiciele sieci hotelowych)
  • Wynajem i nadzór nad mieszkaniami służbowymi poza Polską
  • Organizacja relokacji pracowników i ich rodzin

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunki: geografia, turystyka, stosunki międzynarodowe
  • Doświadczenie w pracy w branży turystycznej
  • Bardzo dobra znajomość:
  1. MS Office
  2. języka angielskiego w mowie i piśmie, znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Wysoka kultura osobista
  • Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
  • Dużym atutem będzie znajomość obsługi systemu GDS Amadeus

Oferujemy

  • Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz 14 ścieżek rozwoju zawodowego
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
  • Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w rywalizacjach sportowych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
  • Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking
  • Bezpośrednio na naszym kampusie: na centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna, z basenem i siłownią, stołówka
  • Kameralne pokoje, brak gorących biurek (znajdziesz miejsce na paprotkę czy swój ulubiony kubek)

Komentarze (0)