Praca GSC Compliance Projects Business Support Manager Warszawa, mazowieckie

Praca GSC Compliance Projects Business Support Manager Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | GSC Compliance Projects Business Support Manager

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

The purpose of this position is to manage GSC Compliance external business support team mainly focusing on Track & Trace, providing day-to-day 2nd level support to factories, markets, JTI global functions. As well as proactively monitoring performance of T&T processes.

What will you do - Responsibilities: 

  • Lead definition of “one-window” 2nd level business support model for GSC Compliance (mainly Track & Trace) processes covering markets, factories and global functions (model development, ARCI matrix development & alignment, incidents management approach, knowledge management approach, support sizing requirements, new entities on-boarding process)
  • Implement and manage of external business support team (“one-window” 2nd level business support team) working closely with IT organization and other GSC Compliance projects pillars to ensure seamless and efficient support provided
  • Implement clear customer support processes to enhance customer satisfaction
  • Develop and implement support model monitoring process and prepare regular reporting to key stakeholders
  • Continuously review the current support model, proactively initiate, and participate in an improvement programs coordinating mainly with IT function (as well as other JTI functions) and external supplier (where applicable)
  • Proactively perform GSC Compliance processes monitoring (mainly Track & Trace), data quality monitoring in production and distribution systems. Initiate of corrective actions with respective customers and escalate to management (when applicable)
  • Manage External support team (maintain “healthy” team environment with open and constructive dialogue). Manage and control support budget

Wymagania

  • University Degree
  • Fluent English (oral and written)
  • Minimum 3 years work of managerial experience in FMCG company in customer service or support organization management (processes support is preferable)
  • Practical experience and knowledge of building support teams for business processes
  • Excellent communication and people management skills
  • Capability to accept and utilize constructive feedback (criticism) from the customers
  • Process or Project management experience
  • Knowledge of tracking & tracing processes would be a plus

Informacje dodatkowe

Thank you very much for your interest in the role. You are welcome to apply.
We will make sure every candidate will receive a reply within 2 weeks after the application
deadline.

Komentarze (0)