Praca Compensation & Benefits Administration Specialist Warszawa, mazowieckie

Praca Compensation & Benefits Administration Specialist Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Compensation & Benefits Administration Specialist

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

You will be primarily responsible for efficient delivery of Compensation and Benefits administration services to all stakeholders (entities, regions, HQ, employees) in line with agreed Service Level Agreements and particularly:

  • Annual Salary Review cycles setup and coordination
  • Short-term incentives administration (both Corporate and Local) in compensation platform, SAP HR  
  • Manage employee enrolment into various corporate/local Benefit Plans 
  • Maintain enrolment/change/cancellation information in corporate and local systems, as well as external providers
  • Act as liaison for payroll, benefits providers and identified 3rd part vendors
  • Update, change, enhance the communication of the international benefit plans
  • Shape, document, update and improve local Service Operating Procedures related to compensation & benefits
  • Ensure quality of compensation and benefits data
  • Create queries and generate reports from SAP HR and other corporate and local systems 
  • Identify opportunities to improve  C&B processes and activities - via standardization, simplification and automation

Wymagania

  • University degree
  • 2 years’ experience in a multinational organization in a similar role- hand on knowledge and experience in the compensation and benefits area
  • Fluent written and spoken English. Knowledge of additional languages is beneficial
  • SAP HR knowledge is highly preferred
  • MS Office skills, especially Excel advanced knowledge 
  • Systematic and efficient time management skills

Oferujemy

  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan
  • Ambitious goal to set up new Global Business Center
  • Complex environment of working with multiple stakeholders, professional support and possibility to share knowledge and best practices
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them
  • Dynamic and innovative spirit with a constant quest to do things better
  • Flexible working conditions
  • Modern office in a convenient location 

Informacje dodatkowe

This is great opportunity to be a part exciting project and drive transformation in the Company to ensure that internal customers around the world a getting the Best-in-class level of service. 

Komentarze (0)