Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.
W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.
Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.
Miejsce: Warszawa, mazowieckie
Opis stanowiska
The position exists to provide consulting expertise in the area of People & Culture process & solution design (SAP HCM, SuccessFactors, others as required) throughout all of the People & Culture processes in order to support the development and maintenance of the People & Culture Technology Strategy, implementation of People & Culture Technology portfolio (including major projects, initiatives & enhancements), as well as provide advice on any ad hoc business requirements for People & Culture. To achieve this, he / she needs to keep up-to-date with JTI People & Culture technology solutions, (primarily SuccessFactors & SAP HCM), industry best practice & vendor landscape.
He/she is the point of contact between his/her specific process area(s), the business process owner, and the key Power Users; managing business relationships and keeping them up-to-date and knowledgeable of the systems, business processes, best practices, and status of People & Culture Technology portfolio delivery. Other responsibilities include providing expertise in their process / technology area through coaching and providing support to the process / application analysts to ensure the effective delivery of portfolio (including daily operations), service delivery & vendor management.
What will you do - Responsibilities:
Wymagania