Praca Konsultant Asysty Technicznej (e-Zdrowie) Katowice i woj. śląskie, śląskie

Praca Konsultant Asysty Technicznej (e-Zdrowie) Katowice i woj. śląskie, śląskie

Comarch profil

COMARCH

Comarch to globalny integrator, twórca innowacyjnych rozwiązań i systemów informatycznych. Od 1993 roku Comarch pomaga klientom w osiąganiu większej rentowności i w czerpaniu zysków z nowoczesnych produktów i rozwiązań, z wykorzystaniem szerokiego spektrum narzędzi uzupełnianych najwyższej jakości usługami.

Łódzki oddział to ponad 350 najlepszych specjalistów branży IT. Wielu z nas to absolwenci Politechniki Łódzkiej i Uniwersytetu Łódzkiego, którzy jeszcze na studiach rozpoczęli swoją karierę od udziału w wakacyjnym stażu IT. Bogata oferta usług Comarch sprawia, że mamy szansę rozwijać się w projektach najbardziej odpowiadających naszym pasjom i predyspozycjom.

Firma: Comarch | Konsultant Asysty Technicznej (e-Zdrowie)

Miejsce: Katowice i woj. śląskie, śląskie

Opis stanowiska

Problemy techniczne – zawsze pojawią się w najmniej odpowiednim momencie. Gdy zawodzą wszystkie znane metody poradzenia sobie z problemem warto skorzystać z pomocy fachowca. W szczególności, gdy dotyczy to systemu do zarządzania jednostką typu HIS (Hospital Information System).
Jeśli chcesz rozpocząć swoją przygodę w branży IT, dołącz do naszego zespołu na stanowisku Konsultanta asysty technicznej, odpowiedzialnego za udzielanie wsparcia technicznego dla systemu Comarch Optimed ONXT. Poszukujemy osoby, która potrafi zachować zimną krew i w klarowny sposób poprowadzić klienta do rozwiązania problemu.
Razem z nami poznasz świat IT i medycyny. Sprawdź szczegóły oferty i aplikuj!

TWOJE ZADANIA

  • Obsługa telefoniczna i elektroniczna klienta
  • Udzielanie klientom wsparcia merytorycznego i technicznego w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie użytkowanych systemów
  • Koordynowanie, przyjmowanie, przekazywanie zgłoszeń do II linii wsparcia
  • Pozyskiwanie dodatkowych informacji niezbędnych do rozwiązania problemu
  • Przygotowywanie raportów i zestawień
  • Tworzenie instrukcji stanowiskowych dla użytkowników
  • Bieżąca współpraca z pozostałymi sekcjami IT

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe (mile widziani studenci ostatnich lat)
  • Umiejętność rozpoznawania i rozwiązywania problemów
  • Zdolność do analitycznego myślenia
  • Wysokie umiejętności interpersonalne (praca z klientem i praca w zespole)
  • Umiejętność pracy pod presją czasu/klienta
  • Wiedza z zakresu obsługi systemów Windows, MS Office
  • Mile widziane:
  1. znajomość branży medycznej
  2. doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  3. znajomość języka SQL

Oferujemy

  • Praca w atmosferze współpracy, zaufania, wzajemnego szacunku oraz pomocy
  • Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz 14 ścieżek rozwoju zawodowego
  • Prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
  • Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w rywalizacjach sportowych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
  • Ciekawe zadania związane z najnowszymi technologiami i rozwiązaniami IT
  • Duży bezpłatny parking

Komentarze (0)