Comarch to globalny integrator, twórca innowacyjnych rozwiązań i systemów informatycznych. Od 1993 roku Comarch pomaga klientom w osiąganiu większej rentowności i w czerpaniu zysków z nowoczesnych produktów i rozwiązań, z wykorzystaniem szerokiego spektrum narzędzi uzupełnianych najwyższej jakości usługami.
Łódzki oddział to ponad 350 najlepszych specjalistów branży IT. Wielu z nas to absolwenci Politechniki Łódzkiej i Uniwersytetu Łódzkiego, którzy jeszcze na studiach rozpoczęli swoją karierę od udziału w wakacyjnym stażu IT. Bogata oferta usług Comarch sprawia, że mamy szansę rozwijać się w projektach najbardziej odpowiadających naszym pasjom i predyspozycjom.
Miejsce: Gdańsk | Gdynia | Sopot, pomorskie; Kraków, małopolskie; Poznań, wielkopolskie
Opis stanowiska
Pracujemy z systemami bankowości elektronicznej naszego autorstwa. Nasz zespół jako 1 i 2 linia wsparcia zapewnia obsługę klienta w Polsce, ale także za granicą. Do naszych obowiązków należy m.in. wsparcie merytoryczne klienta, diagnoza oraz rozwiązywanie problemów. Zainteresowany? Nie czekaj, aplikuj już dziś!
TWOJE ZADANIA
Wymagania
Oferujemy