KOMUNIKOWANIE PROMOCYJNO-WIZERUNKOWE, REKLAMA, BRANDING, PR

KOMUNIKOWANIE PROMOCYJNO-WIZERUNKOWE, REKLAMA, BRANDING, PR

Studia na kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe, reklama, branding, pr możesz podjąć na w trybie stacjonarnym (dziennym) oraz niestacjonarnym

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Filtrowanie
Województwo
    Miejscowość
      Status uczelni
      Typ uczelni
        Więcej filtrów
        Poziom studiów
          Forma studiów
            Czas trwania

              Nie znaleziono uczelni spełniających kryteria wyszukiwania

              KOMUNIKOWANIE PROMOCYJNO-WIZERUNKOWE, REKLAMA, BRANDING, PR studia – kierunek studiów

              Studia na kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations to studia magisterskie, których program kształcenia zazwyczaj trwa 2 lata (studia II stopnia) i kończy się uzyskaniem dyplomu (magistra).

              Studia na kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe, reklama, branding, pr
              Rok akademicki 2024/2025
              Forma studiów stacjonarne, niestacjonarne
              Poziom studiów studia II stopnia
              Czas trwania 2 lata (studia II stopnia)

              Uczelnie

              Studia na kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe, reklama, branding, pr możesz podjąć na w trybie stacjonarnym (dziennym) oraz niestacjonarnym | komunikowanie promocyjno-wizerunkowe, reklama, branding, pr - uczelnie >

              Opis kierunku

              Studenci kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations zdobędą kompleksową wiedzę z zakresu dziennikarstwa, marketingu, zarządzania reklamy. W czasie kształcenia dowiedzą się więcej na temat marketingu medialnego, komunikowania wizerunkowego, czy brandingu. Ponadto nauczą się sporządzania strategii reklamowych i wykorzystywania technik marketingowych w praktyce zawodowej.

               

              Praca po studiach

              Po ukończeniu powyższych studiów można znaleźć zatrudnienie w agencjach marketingowych i reklamowych, agencjach kreatywnych i eventowych oraz w firmach public relations. Dobrym rozwiązaniem może być także praca w zawodzie grafika komputerowego.

              WYMAGANIA REKRUTACYJNE

              Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations to studia magisterskie skierowane do absolwentów uczelni wyższych, którzy chcieliby rozwijać swoją wiedzę i umiejętności z obszaru marketingu. Aplikując na ten kierunek należy dopełnić niezbędnych formalności i spełnić warunki rekrutacyjne, obowiązujące na danej uczelni.

              Najczęstsze wymagania rekrutacyjne na studia na kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations to:

              • ocena uzyskana na dyplomie ukończenia studiów wyższych.

              *Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

              KOMUNIKOWANIE PROMOCYJNO-WIZERUNKOWE, REKLAMA, BRANDING, PR - zasady rekrutacji

              • Terminy rekrutacji

              • Czas trwania

              • Przedmioty maturalne

              • Limity

              • Progi

              Dalsza część artykułu pod reklamą

              JAK WYGLĄDAJĄ STUDIA NA KIERUNKU KOMUNIKOWANIE PROMOCYJNO-WIZERUNKOWE, REKLAMA, BRANDING, PR?

              Ciężko nie zgodzić się ze stwierdzeniem, że reklama jest dźwignią handlu. Obecnie, bez dobrej promocji i dopracowanej strategii reklamowej i wizerunkowej nie jest łatwo osiągnąć zamierzone efekty sprzedażowe i dotrzeć do jak największej ilości klientów. Dlatego też, nieustannie rośnie zapotrzebowanie na specjalistów w dziedzinie reklamy. Ich kształceniem zajmuję się kierunek komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations.

               

              1. Typ i tryb studiów:

              Studia na kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations możemy podzielić na:

              1. Poziom:

              2. Forma:

               

              2. Zdobywana wiedza i umiejętności

              Program nauczania na kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations będzie oscylował wokół zagadnień związanych z reklamą i marketingiem. Studenci poznają zasady komunikowania marketingowego i wizerunkowego oraz nauczą się tworzenia strategii reklamowych, co z powodzeniem wykorzystają w swojej przyszłej pracy zawodowej.

              Ponadto dowiedzą się, w jaki sposób zarządzać kampaniami reklamowymi oraz wykorzystywać techniki z zakresu e-marketingu. W ramach kształcenia zdobędą zdolności z obszaru grafiki komputerowej i obsługi nowoczesnych narzędzi i programów informatycznych. Co więcej rozwiną także kompetencje miękkie, takie jak zdolność komunikacji, czy pracy zespołowej.

              Dalsza część artykułu pod reklamą

              ILE TRWAJĄ STUDIA NA KIERUNKU KOMUNIKOWANIE PROMOCYJNO-WIZERUNKOWE, REKLAMA, BRANDING, PR?

              Studia na kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations trwają 2 lata (studia II stopnia).

              Dalsza część artykułu pod reklamą

              JAKA PRACA PO STUDIACH NA KIERUNKU KOMUNIKOWANIE PROMOCYJNO-WIZERUNKOWE, REKLAMA, BRANDING, PR?

              Po ukończeniu studiów na kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations można znaleźć ciekawą i dobrze płatną pracę zawodową. Absolwenci idealnie odnajdują się jako pracownicy firm public relations, agencji marketingowych, czy agencji eventowych. Równie ciekawą opcją może być praca w agencjach reklamowych oraz w zawodzie grafika komputerowego lub coacha.

              Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations:

              • firmy i działy Public Relations
              • firmy eventowe
              • coach
              • agencje marketingowe
              • agencje kreatywne
              • agencje reklamowe
              • grafik komputerowy
              • korporacje międzynarodowe
              • własna działalność gospodarcza

              Dalsza część artykułu pod reklamą

              Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing

              Filtrowanie
              Województwo
                Poziom studiów

                Dalsza część artykułu pod reklamą

                Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing - podyplomowe

                Filtrowanie
                Województwo
                  Poziom studiów

                  Dalsza część artykułu pod reklamą

                  Miasta, które oferują studia na kierunku KOMUNIKOWANIE PROMOCYJNO-WIZERUNKOWE, REKLAMA, BRANDING, PR

                  Dalsza część artykułu pod reklamą

                  Teraz najważniejsze

                  kalkulator maturalny

                  matura 2025

                  arkusze maturalne

                  wyniki matur 2024

                  rekrutacja na studia

                  studia

                  kierunki studiów

                  studia podyplomowe

                   

                  Ciekawe

                   


                  gdzie studiować

                   

                   

                  Nadchodzące wydarzenia

                  Komentarze (0)