Studia na kierunku budowanie marki w praktyce to studia podyplomowe, których program kształcenia zazwyczaj trwa 1 rok.
Adresatami studiów są przede wszystkim menedżerzy, marketerzy, przedsiębiorcy planujący stworzyć markę osobistą oraz specjaliści zainteresowani tematyką brandingu i wykorzystywaniem nowoczesnych narzędzi do kreowania wizerunku.
Celem studiów jest przekazanie słuchaczom wiedzy niezbędnej do budowania marki różnych obiektów rynkowych m.in. ludzi, produktów, miejsc czy firm.
W celu rekrutacja na kierunek budowanie marki w praktyce zwykle wystarczy wysłać zgłoszenie i dostarczyć odpowiednie dokumenty. Przeważnie nie jest wymagane wykształcenie kierunkowe ani konkretna wiedza. Studia mogą się także wiązać z dodatkowymi kosztami np. czesnym. W grupach może obowiązywać limit miejsc, a kandydaci mogą być akceptowani na podstawie kolejności zgłoszeń. Warto więc wcześniej zapoznać się z harmonogramem rekrutacji.
*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.
Kierunek broker budowanie marki w praktyce jest realizowany w trybie niestacjonarnym. W zależności od sytuacji część zajęć może być prowadzona online za pomocą platform do nauki zdalnej. Wśród kadry wykładowczej znajdują się zazwyczaj pracownicy akademiccy uczelni, trenerzy biznesu oraz eksperci m.in. w dziedzinie marketingu czy zarządzania. Studia mają charakter praktyczny, dlatego słuchacze będą mieli możliwość uczestniczenia m.in. w warsztatach czy case study rozwijających te umiejętności. Niezbędną wiedzę teoretyczną studenci mogą zdobyć podczas wykładów. Często mogą też wziąć udział w symulacjach oraz pracować nad realnymi projektami. W celu otrzymania dyplomu słuchacze muszą zwykle zaliczyć pozytywnie poszczególne przedmioty oraz obronić samodzielnie przygotowaną pracę dyplomową.
Studia na kierunku budowanie marki w praktyce możemy podzielić na:
1. Typ
2. Tryb:
Studenci kierunku budowanie marki w praktyce zdobywają szeroką wiedzę m.in. z zakresu brandingu. Mogą nauczyć się tworzyć strategie marketingowe oraz dostosowywać je do zmieniającego się otoczenia. Poznają także psychologiczne podstawy zachowań konsumenckich. Mogą dowiedzieć się również, czym jest employer branding. W trakcie zajęć słuchacze mogą także nauczyć się budować markę osobistą. Mają również możliwość zapoznania się z metodami badań skuteczności działań. Często uczą się także, jak prowadzić działania marketingowe w mediach społecznościowych np. Facebooku.
Zagadnienia, które mogą się znaleźć w programie kierunku budowanie marki w praktyce, to np.:
Studenci zdobywają informacje na temat budowania lojalności wobec marki. Mogą dowiedzieć się, jak stworzyć społeczność, która będzie oddana np. firmie czy produktowi oraz zachęcić ją do brania udziału w realizowanych projektach na rzecz marki.
Studia na kierunku budowanie marki w praktyce trwają przeważnie 1 rok (studia podyplomowe).
Absolwenci kierunku budowanie marki w praktyce mają wiedzę i umiejętności skoncentrowane na brandingu. Mogą szukać zatrudnienia w firmach i organizacjach, które szukają specjalisty od budowania wizerunku. Mogą zająć się budowaniem marki zarówno osób, jak i miejsc czy produktów. Dzięki zdobytej wiedzy i umiejętnościom absolwenci są przygotowani do wykonywania oceny i stosowania odpowiednio dobranych strategii. Mogą także dostosowywać plany marketingowe do zmieniających się warunków rynkowych.
Możliwości zatrudnienia po ukończeniu budowanie marki w praktyce to m.in.:
Teraz najważniejsze |
Ciekawe
|
|
gdzie studiować |
|
|