BUDOWANIE MARKI W PRAKTYCE - STUDIA PODYPLOMOWE

BUDOWANIE MARKI W PRAKTYCE - STUDIA PODYPLOMOWE

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Filtrowanie
Województwo
    Miejscowość
      Status uczelni
        Typ uczelni
          Więcej filtrów
          Poziom studiów
            Forma studiów
              Czas trwania

                Nie znaleziono uczelni spełniających kryteria wyszukiwania

                Budowanie marki w praktyce - studia podyplomowe

                Studia na kierunku budowanie marki w praktyce to studia podyplomowe, których program kształcenia zazwyczaj trwa 1 rok.

                Adresatami studiów są przede wszystkim menedżerzy, marketerzy, przedsiębiorcy planujący stworzyć markę osobistą oraz specjaliści zainteresowani tematyką brandingu i wykorzystywaniem nowoczesnych narzędzi do kreowania wizerunku.

                Celem studiów jest przekazanie słuchaczom wiedzy niezbędnej do budowania marki różnych obiektów rynkowych m.in. ludzi, produktów, miejsc czy firm.

                 

                JAKIE WYMAGANIA REKRUTACYJNE?

                W celu rekrutacja na kierunek budowanie marki w praktyce zwykle wystarczy wysłać zgłoszenie i dostarczyć odpowiednie dokumenty. Przeważnie nie jest wymagane wykształcenie kierunkowe ani konkretna wiedza. Studia mogą się także wiązać z dodatkowymi kosztami np. czesnym. W grupach może obowiązywać limit miejsc, a kandydaci mogą być akceptowani na podstawie kolejności zgłoszeń. Warto więc wcześniej zapoznać się z harmonogramem rekrutacji.

                *Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

                 

                JAK WYGLĄDAJĄ STUDIA NA KIERUNKU BUDOWANIE MARKI W PRAKTYCE?

                Kierunek broker budowanie marki w praktyce jest realizowany w trybie niestacjonarnym. W zależności od sytuacji część zajęć może być prowadzona online za pomocą platform do nauki zdalnej. Wśród kadry wykładowczej znajdują się zazwyczaj pracownicy akademiccy uczelni, trenerzy biznesu oraz eksperci m.in. w dziedzinie marketingu czy zarządzania. Studia mają charakter praktyczny, dlatego słuchacze będą mieli możliwość uczestniczenia m.in. w warsztatach czy case study rozwijających te umiejętności. Niezbędną wiedzę teoretyczną studenci mogą zdobyć podczas wykładów. Często mogą też wziąć udział w symulacjach oraz pracować nad realnymi projektami. W celu otrzymania dyplomu słuchacze muszą zwykle zaliczyć pozytywnie poszczególne przedmioty oraz obronić samodzielnie przygotowaną pracę dyplomową.

                 

                1. Typ i tryb studiów:

                Studia na kierunku budowanie marki w praktyce możemy podzielić na:

                1. Typ                                                                   

                 

                2. Tryb:

                 

                2. Zdobywana wiedza i umiejętności

                Studenci kierunku budowanie marki w praktyce zdobywają szeroką wiedzę m.in. z zakresu brandingu. Mogą nauczyć się tworzyć strategie marketingowe oraz dostosowywać je do zmieniającego się otoczenia. Poznają także psychologiczne podstawy zachowań konsumenckich. Mogą dowiedzieć się również, czym jest employer branding. W trakcie zajęć słuchacze mogą także nauczyć się budować markę osobistą. Mają również możliwość zapoznania się z metodami badań skuteczności działań. Często uczą się także, jak prowadzić działania marketingowe w mediach społecznościowych np. Facebooku.

                Zagadnienia, które mogą się znaleźć w programie kierunku budowanie marki w praktyce, to np.:

                • podstawy budowania marki
                • specyfika zarządzania rozwojem produktu markowego
                • wpływ zarządzania innowacjami na markę firmy
                • podstawy badań marketingowych na rzecz metodycznego kreowania niepowtarzalnej marki

                Studenci zdobywają informacje na temat budowania lojalności wobec marki. Mogą dowiedzieć się, jak stworzyć społeczność, która będzie oddana np. firmie czy produktowi oraz zachęcić ją do brania udziału w realizowanych projektach na rzecz marki.

                 

                ILE TRWAJĄ STUDIA NA KIERUNKU BUDOWANIE MARKI W PRAKTYCE?

                Studia na kierunku budowanie marki w praktyce trwają przeważnie 1 rok (studia podyplomowe).

                 

                JAKA PRACA PO STUDIACH NA KIERUNKU BUDOWANIE MARKI W PRAKTYCE?

                Absolwenci kierunku budowanie marki w praktyce mają wiedzę i umiejętności skoncentrowane na brandingu. Mogą szukać zatrudnienia w firmach i organizacjach, które szukają specjalisty od budowania wizerunku. Mogą zająć się budowaniem marki zarówno osób, jak i miejsc czy produktów. Dzięki zdobytej wiedzy i umiejętnościom absolwenci są przygotowani do wykonywania oceny i stosowania odpowiednio dobranych strategii. Mogą także dostosowywać plany marketingowe do zmieniających się warunków rynkowych.

                Możliwości zatrudnienia po ukończeniu budowanie marki w praktyce to m.in.:

                • menedżer
                • kierownik

                 

                Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing

                Filtrowanie
                Województwo
                  Poziom studiów

                  Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing - podyplomowe

                  Filtrowanie
                  Województwo
                    Poziom studiów

                    Teraz najważniejsze

                    matura 2024

                    zmiany na maturze 2024

                    arkusze maturalne

                    wyniki matur 2023

                    rekrutacja na studia

                    studia

                    kierunki studiów

                    studia podyplomowe

                     

                    Ciekawe

                     


                    gdzie studiować

                     

                     

                    Nadchodzące wydarzenia

                    • ul. Kopernika 26, Kraków https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=akademia%20ignatianum https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/0b0ba-akademia-ignatianum.jpg Uniwersytet Ignatianum w Krakowie
                    • ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=place_id:ChIJoTuW7B5bFkcRCmmIk7KFjxI https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/6ee41-ue-krakow-studia.jpg Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
                    • Łódź https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/c8c81-akademia-sztuk-pieknych-w-L.jpg Akademia Sztuk Pięknych w Łodzi
                    • ul. Pigonia 1, Rzeszów https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=place_id:ChIJM5haPPj6PEcRAXpvuNl9L0M https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/d0984-uniwersytet-rzeszowski.jpg Uniwersytet Rzeszowski
                    • Budynek Główny AWF w Krakowie Akademia Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie
                    • ul. Ostrowskiego 22, 53-238 Wrocław https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=place_id:ChIJ-1e4NozBD0cRCFt8gAWtS5k https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/bfdcf-wsh-wroclaw.jpg Wrocławska Akademia Biznesu w Naukach Stosowanych

                    Komentarze (0)