Zarządzanie informacją w nowych mediach

Zarządzanie informacją w nowych mediach

Zarządzanie informacją w nowych mediach studia - kierunek studiów 

 

Dla kogo ten kierunek

Słowo informacja jest tak powszechnie używane, że większość z nas nie przywiązuje większej uwagi do jego znaczenia. A jednak w ostatnich latach, wraz z rozwojem nowych technologii i form masowego przekazu termin ten stał się niezwykle wartościowym produktem. Nie trudno zauważyć, że coraz częściej na rynku pracy poszukiwani są specjaliści , którzy potrafią zdobywać, opracowywać czy analizować zebrane informacje. Na pewno nie jest to chwilowy trend, lecz wymóg dzisiejszej rzeczywistości. Dla kogo są te studia? Na pewno dla osób, które nie lubią monotonii i chcą zdobyć przydatne umiejętności w każdej dziedzinie życia. Zatem jeśli stoisz przed wyborem drogi swojej dalszej edukacji to zdecydowanie powinieneś rozważyć podjęcie studiów na kierunku Zarządzanie informacją w nowych mediach!

 

Program studiów i przedmioty

Co w swojej ofercie posiada ten kierunek? W ramach zajęć zapoznasz się z prawnymi i etycznymi aspektami swojego przyszłego zawodu. Zdobędziesz niezbędną wiedzę z obszaru komunikacji współczesnej kultury, w tym cyberkultury oraz mediów społecznościowych. Czego jeszcze możesz oczekiwać? Program obejmuje również zajęcia, które wyposażą Cię w umiejętności planowania i kierowania projektami internetowymi, jak również zostaną zaprezentowane treści związane z wykorzystanie nowych form mediów w celach marketingowych i reklamowych. Zajęcia znajdujące się w planie studiów poruszają różnorodną tematykę, dzięki czemu zdobędziesz wszechstronne wiadomości z tej dziedziny i będziesz przygotowany do wyzwań w przyszłej pracy!

 

Praca po studiach

Poruszając kwestie zatrudnienia należy wspomnieć na początku, że perspektywy zawodowe są bardzo szerokie i zróżnicowane. Jako absolwent możesz podjąć pracę w agencjach reklamowych lub działać w obszarze Public Relations. Posiadanie umiejętności zarządzania informacją otwierają przed Tobą drzwi do stanowiska dziennikarza na portalach internetowych lub w tradycyjnych mediach masowego przekazu. Oprócz tego możesz również znaleźć zatrudnienie w firmach infobrokerskich, które w ostatnich latach zdobywają coraz większą popularność i renomę. Zatem nie zastanawiaj się dłużej i zdecyduj się na studia magisterskie na kierunku Zarządzanie informacją w nowych mediach!

WAŻNE TEMATY

GDZIE STUDIOWAĆ KIERUNEK ZARZĄDZANIE INFORMACJĄ W NOWYCH MEDIACH

Województwo
Miejscowość
Typ studiów
Tryb studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
    typ studiów
    tryb studiów

    Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

    grupa kierunku

      Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

      Nie znaleziono żadnej uczelni

      CZĘSTO WYBIERANE

      Miasto
      SORTOWANIE:

      SPECJALNOŚCI / ŚCIEŻKI KSZTAŁCENIA NA KIERUNKU ZARZĄDZANIE INFORMACJĄ W NOWYCH MEDIACH

      Tryb studiów
      Typ studiów
      Miasto
        Województwo
        SORTOWANIE:

        Nic nie znaleziono

        Zobacz inne kierunki Dziennikarstwo i informacja

        Typ studiów
        Województwo
        SORTOWANIE:

        Wiedza, którą zdobędziesz, studiując Zarządzanie informacją w nowych mediach

        Absolwent powinien posiadać wiedzę i umiejętności w zakresie:
        • znajomości zagadnień z obszaru prawa i etyki
        • rozumienia zjawisk i mechanizmów współczesnej kultury
        • wyszukiwania, opracowywania i analizowania danych
        • łączenia możliwości nowych mediów z działaniami marketingowymi

        Jak wyglądają studia na kierunku zarządzanie informacją w nowych mediach?

         

        1. Typ i tryb studiów

        Kierunek zarządzanie informacją w nowych mediach można realizować jedynie w trybie stacjonarnym. W praktyce oznacza to, że zajęcia odbywają się w wybrane dni tygodnia, a nauka jest w pełni finansowana z budżetu państwa.

        Studenci, którzy aplikują na powyższy kierunek zdobędą wszechstronne wykształcenie z obszaru nauk ekonomicznych i nauk o zarządzaniu.

         

        2. Program studiów i przedmioty

        Program kształcenia na kierunku zarządzanie informacją w nowych mediach będzie oscylował wokół nauk humanistycznych, ekonomicznych oraz nauk o zarządzaniu. W siatce zajęć znajdzie się wiele ciekawych przedmiotów z tych obszarów tematycznych, między innymi:

        • Humanistyczne aspekty polityki
        • Rynek multimedialny w Polsce
        • Promocja i pozycjonowanie stron internetowych
        • Demokracja a nowe media

        Jako student rozwiniesz także swój warsztat dziennikarski i dowiesz się więcej na temat specyfiki nowych mediów. Ponadto, zdobędziesz specjalistyczną wiedzę na temat kultury współczesnej oraz reklamy i jej funkcjonowania w przestrzeni internetowej.

         

        3. Nabywane umiejętności

        W czasie studiów na kierunku zarządzanie informacją w nowych mediach wykształcisz także cenn umiejętności praktyczne. Jako student poznasz nowoczesne techniki zarządzania i marketingu oraz nauczysz się stosować je w swojej przyszłej praktyce dziennikarskiej. Ponadto, dowiesz się w jaki sposób promować i pozycjonować strony internetowe.

        Studenci rozwiną także zdolności dziennikarskie i nauczą się skutecznego researchu czy tworzenia treści internetowych. Integralną część studiów będą stanowić praktyki, dzięki którym zdobędziesz cenne doświadczenie i kwalifikacje zawodowe.

        Ile trwają studia i jaki tytuł uzyskasz?

        Kierunek zarządzanie informacją w nowych mediach można realizować jedynie na drugim stopniu. Jeżeli zdecydujesz się na te opcję, na naukę poświęcisz dwa lata, czyli cztery semestry. Po tym czasie uzyskasz tytuł magistra, który otworzy przed tobą wiele zawodowych drzwi.

        Jaka praca, czyli gdzie będziesz pracował po kierunku Zarządzanie informacją w nowych mediach

        Absolwent kierunku Zarządzanie informacją w nowych mediach znajdzie zatrudnienie w/jako:
        • pracownik mass mediów
        • pracownik firm infobrokerskich
        • pracownik agencji reklamowych
        • pracownik w dziale Public Relations
        • specjalista ds. przetwarzania informacji w serwisach internetowych

        W JAKICH FIRMACH MOŻESZ PRACOWAĆ PO KIERUNKU ZARZĄDZANIE INFORMACJĄ W NOWYCH MEDIACH

        MIASTA, KTÓRE OFERUJĄ STUDIA NA KIERUNKU ZARZĄDZANIE INFORMACJĄ W NOWYCH MEDIACH

        Komentarze (0)