Social media i zintegrowany marketing internetowy to studia podyplomowe, które powstały jako odpowiedź na potrzeby zmieniającego się świata i coraz większej popularności social mediów, z których prężnie korzystają różnego rodzaju firmy.
Słuchacze będą mieli okazję nauczyć się obsługi platform społecznościowych oraz ich zastosowania w biznesie. Ponadto poznają zasady zastosowania nowoczesnych narzędzi marketingowych w praktyce, tworzenia strategii marketingowej, czy planowania budżetu reklamowego firmy. Co więcej dowiedzą się w jaki sposób prowadzić działania analityczne oraz kreować wizerunek marki.
Program nauczania został podzielony na kilka modułów tematycznych, dzięki czemu absolwenci zyskają wszechstronną wiedzę z zakresu różnych zagadnień. W planie znajdą się zajęcia z komunikacji w social mediach, trendów konsumenckich, influencer i content marketingu oraz prawa w internecie. Warunkiem zaliczenia studiów jest wykonanie projektu i zaliczenie egzaminu końcowego.
Sprawdź wszystkie studia online w Polsce.
Teraz najważniejsze |
Ciekawe
|
|
gdzie studiować |
|
|
Nadchodzące wydarzenia