Praca Brand Communication Specialist Warszawa, mazowieckie

Praca Brand Communication Specialist Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Brand Communication Specialist

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

What this position is about - Purpose:

The person in this position is a part of marketing team and is involved in planning and preparing trade marketing communication to customers in Point of Sales. He / she works very closely with Brand Marketing team and is the major person responsible for production of trade communication materials on the basis of brand marketing plans.

What will you do - Responsibilities:

  • Actively looking for the possibility of introducing JTI products in all sale channels
  • Proposing and creating a plan for the presentation of innovative brands in all sales channels (planogram); is responsible for the preparation, consultation and evaluation of this plan
  • Managing trade material preparation process, delivery times (according to the cycle schedule) and the consultation process with all relevant stakeholders
  • Managing cooperation with Graphic and external POS agencies
  • Testing trade marketing materials with the sales team in Point of Sales

Wymagania

  • You have a University Degree in Management, Marketing or smilar
  • 2 years of professional experience in sales, trade marketing or marketing preferable in FMCG industry
  • Previous experience in cooperation with sales team will be an advantage
  • Experience in cooperation with trade marketing / marketing agencies
  • Experience in project management connected with managing budget, creating project plan and its execution
  • Fluent command in Polish and English
  • Strong organizational and interpersonal skills
  • Creativeness and analytical thinking
  • Independence in acting

Informacje dodatkowe

Thank you very much for your interest in the role. You are welcome to apply.

We will make sure every candidate will receive a reply within 2 weeks after the application deadline.

Komentarze (0)