Praca Manager programów lojalnościowych (Usługi) Katowice i woj. śląskie, śląskie; Kraków, małopolskie

Praca Manager programów lojalnościowych (Usługi) Katowice i woj. śląskie, śląskie; Kraków, małopolskie

Comarch profil

COMARCH

Comarch to globalny integrator, twórca innowacyjnych rozwiązań i systemów informatycznych. Od 1993 roku Comarch pomaga klientom w osiąganiu większej rentowności i w czerpaniu zysków z nowoczesnych produktów i rozwiązań, z wykorzystaniem szerokiego spektrum narzędzi uzupełnianych najwyższej jakości usługami.

Łódzki oddział to ponad 350 najlepszych specjalistów branży IT. Wielu z nas to absolwenci Politechniki Łódzkiej i Uniwersytetu Łódzkiego, którzy jeszcze na studiach rozpoczęli swoją karierę od udziału w wakacyjnym stażu IT. Bogata oferta usług Comarch sprawia, że mamy szansę rozwijać się w projektach najbardziej odpowiadających naszym pasjom i predyspozycjom.

Firma: Comarch | Manager programów lojalnościowych (Usługi)

Miejsce: Katowice i woj. śląskie, śląskie; Kraków, małopolskie

Opis stanowiska

  • Koordynowanie zadań w programie lojalnościowym z klientem oraz innymi działami wewnątrz firmy
  • Wprowadzanie i zarządzanie procesami związanymi z programem lojalnościowym na podstawie zidentyfikowanych potrzeb biznesowych klienta
  • Codzienna współpraca z klientem w celu przełożenia wymagań biznesowych na funkcjonowanie programu lojalnościowego
  • Zarządzanie programem lojalnościowym od strony administracyjnej i organizacyjnej (współpraca z partnerami i poddostawcami)
  • Przygotowanie i  prezentacja wyników programu lojalnościowego oraz przebiegu kampanii marketingowych

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne)
  • Minimum rok doświadczenia w kontaktach z klientem biznesowym (w zakresie Marketingu, Trade Marketingu, Sprzedaży lub podobnym)
  • Zdolności analityczne i umiejętność dbania o szczegóły
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - min. B2
  • Umiejętności komunikacyjne 
  • Organizacja pracy własnej
  • Mile widziane:
  1. Praktyczna znajomość tematyki programów lojalnościowych
  2. Doświadczenie w zarządzaniu projektami

Oferujemy

  • Inspirująca praca w nowym, szybko rozwijającym się zespole
  • Współpraca z globalnymi markami i doświadczonymi specjalistami
  • Możliwość zdobycia międzynarodowego doświadczenia
  • Stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem
  • Elastyczny czas pracy i przyjazną atmosferę
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Indywidualny program rozwoju wraz z planem szkoleń

Informacje dodatkowe

Na co dzień zajmujemy się tworzeniem i obsługą programów lojalnościowych klientów naszej firmy z całego świata.  Manager Programu Lojalnościowego zarządza działaniami promocyjnymi, kreatywną komunikacją z uczestnikami programu, oraz doborem partnerów biznesowych. Ważnym zadaniem dla Managera Programu jest analiza potrzeb biznesowych i ich przełożenie na reguły programu. Do tej dającej niezwykle dużo satysfakcji roli poszukujemy osób, które lubią wyzwania i mają już doświadczenie w pracy z klientem biznesowym. Zainteresowała Cię nasza oferta? Nie czekaj, aplikuj teraz!

Komentarze (0)