Praca Relocation Manager Warszawa, mazowieckie

Praca Relocation Manager Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Relocation Manager

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

What this position is about - Purpose:

You will coordinate and directly support all relocation and immigration activities related to JTI HQ in Geneva and ensure that professional and high-quality relocation services are provided to the employees (volume: approx. 300 relocations per year).

What will you do - Responsibilities:

  • Manage employee relocations to/from and within Geneva with the company's Global Relocation Provider and monitor the process to ensure a smooth relocation experience
  • Act as central point of contact for the Global Relocation Provider, real estate agencies, landlords and the international schools in/around Geneva for issues or queries that require HQ involvement or decision
  • Initiate, monitor and ensure smooth immigration process for employees relocating to Geneva and requiring a Swiss work permit with JTI's Immigration Services Provider
  • Vendor Management
  • Prepare financial data for the annual budget planning; validate invoices from relocation and immigration providers and coordinate payments
  • Act as central point of contact for Treasury (Finance) for all matters related to corporate guarantees
  • Update relevant micro-pages, to ensure the content is accurate and send/publish relevant newsletters to Geneva based employees

Wymagania

  • You have 2+ years of experience in managing global mobility (experience from multinational organisations is a plus)
  • You are a confident MS Office user (SAP HR is beneficial)
  • Fluent in English and French
  • Knowledge of the Geneva housing market would be an asset
  • You are organized, detail oriented and you manage priorities well

Oferujemy

  • a competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance and pension plan
  • complex environment of working with multiple stakeholders, professional support and possibility to share knowledge and best practices
  • on-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally
  • wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them
  • dynamic and innovative spirit with a constant quest to do things better
  • flexible working conditions (flexi working hours, home office possibilities)
  • modern office in a convenient location

Informacje dodatkowe

Thank you very much for your interest in the role. You are welcome to apply.
We will make sure every candidate will receive a reply within 2 weeks after the application deadline.

Komentarze (0)