Praca Specjalista ds. marketingu treści Kraków, małopolskie

Praca Specjalista ds. marketingu treści Kraków, małopolskie

Comarch profil

COMARCH

Comarch to globalny integrator, twórca innowacyjnych rozwiązań i systemów informatycznych. Od 1993 roku Comarch pomaga klientom w osiąganiu większej rentowności i w czerpaniu zysków z nowoczesnych produktów i rozwiązań, z wykorzystaniem szerokiego spektrum narzędzi uzupełnianych najwyższej jakości usługami.

Łódzki oddział to ponad 350 najlepszych specjalistów branży IT. Wielu z nas to absolwenci Politechniki Łódzkiej i Uniwersytetu Łódzkiego, którzy jeszcze na studiach rozpoczęli swoją karierę od udziału w wakacyjnym stażu IT. Bogata oferta usług Comarch sprawia, że mamy szansę rozwijać się w projektach najbardziej odpowiadających naszym pasjom i predyspozycjom.

Firma: Comarch | Specjalista ds. marketingu treści

Miejsce: Kraków, małopolskie

Opis stanowiska

Posiadasz doświadczenie w marketingu B2B, "lekkie pióro", śledzisz trendy i chciałbyś sprawdzić się w branży IT? Zgadzasz się, że najlepsi marketerzy potrafią mówić językiem odbiorcy, a produkt nie stanowi dla nich tajemnic? Do naszego zespołu marketingu poszukujemy doświadczonego content marketera, który będzie tworzyć oryginalne, wysokiej jakości treści i materiałów w różnych kanałach marketingowych. Szukamy osoby, która lubi pisać, jest kreatywna, terminowa i umie pracować w zespole.

TWOJE ZADANIA

  • Tworzenie treści marketingowych na potrzeby komunikacji zewnętrznej (e-booki branżowe, case studies, artykuły prasowe, scenariusze filmów i animacji itp.) – przy współpracy z product managerami
  • Współpraca z grafikami i twórcami zewnętrznymi w zakresie tworzenia materiałów marketingowych na potrzeby projektów i kampanii (banery, infografiki, grafiki na social media, filmy, animacje itp.)
  • Opracowywanie planu promocji treści i egzekucja – dobry content to dopiero połowa sukcesu!
  • Tworzenie planu i realizacja (we współpracy ze specjalistami PPC) czasowych kampanii contentowych wraz z monitorowaniem i analizą efektywności prowadzonych działań
  • Wsparcie działu PR w przygotowywaniu newsów i komunikatów prasowych

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe
  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (mile widziana znajomość innych języków obcych)
  • Min. 2 lata doświadczenia w marketingu (praca w B2B oraz w branży IT będzie dodatkowym atutem)
  • Lekkie pióro - doświadczenie w pisaniu atrakcyjnych stylistycznie i merytorycznie, angażujących treści
  • Znajomość zasad SEO-copywritingu
  • Poczucie estetyki i umiejętność współtworzenia atrakcyjnych wizualnie materiałów, angażujących odbiorcę
  • Umiejętność samodzielnego organizowania swojej pracy
  • Umiejętność pracy pod presją czasu oraz koordynowania kilku projektów krótko- i długoterminowych równolegle
  • Kreatywność w działaniu

Oferujemy

  • Samodzielne stanowisko z możliwością realizacji własnych pomysłów
  • Współpraca z doświadczonymi specjalistami
  • Nowe wyzwania, rozwój zawodowy
  • Prywatna opieka medyczna w nowoczesnej placówce, zlokalizowanej w bezpośrednim sąsiedztwie miejsca pracy (również dla członków rodziny)
  • Hybrydowy tryb pracy
  • Przyjazna atmosfera i przestrzeń pracy – kameralny pokój
  • Umowa o pracę i stabilne zatrudnienie
  • Indywidualny program rozwoju pracownika wraz z planem szkoleń
  • Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka
  • Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, którzy do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking
  • Karnety na całą rundę piłkarskiej ekstraklasy dla fanów Cracovii i ich rodzin, a także wejściówki na lodowisko

Komentarze (0)