Adresatami kierunku turystyka regionalna - marketing i promocja regionów i miast to studia podyplomowe, które powstały z myślą o absolwentach studiów wyższych z zakresu nauk społecznych, humanistycznych, nauk o zdrowiu, czy kultury fizycznej.
Celem kształcenia na powyższych studiach jest przygotowanie słuchaczy do pracy w branży turystycznej praz przekazanie im nazrzędzi z zakresu marketingu i zarządzania, czy szeroko pojętej turystyki. W ramach kształcenia nauczą się organizowania imprez turystycznych, czy podejmowania działań marketingowych i promocyjnych, a także planowania i realizacji wycieczek regionalnych.
W planie zajęć na kierunku turystyka regionalna - marketing i promocja regionów i miast znajdą się następujące przedmioty: marketing i budowanie marki w turystyce, zasoby i walory turystyczne, zagadnienia finansowe i prawne, zabytki kultury i sztuki, kulinaria i gastronomia, czy zagadnienia prawne w turystyce.
Sprawdź wszystkie studia online w Polsce.
Teraz najważniejsze |
Ciekawe
|
|
gdzie studiować |
|
|